מערכת COL | יום ה' טבת ה׳תשע״ט 13.12.2018

מפקדי השטח של ה'פנסאים' בימי גיבוש • לגלריה

מאה תלמידים נבחרים מהכיתות הגבוהות מכל מוסדות חב"ד ברחבי הארץ התגבשו ליומיים של הכשרה, גיבוש, לימוד והכנה למימוש תפקידם כמפקדים צעירים הממונים על התנהלות חיילי צבאות השם בבסיסי הפנסאים. ביומיים גדושים בהנאה חסידית שהתקיימו בשיתוף פעולה עם קק"ל, קבלו המפקדים הצעירים כלים והכשרה ממשית לקראת תפקידם החדש והאחראי העולמי' • גלריית תמונות
מפקדי השטח של ה'פנסאים' בימי גיבוש • לגלריה
צילום: חיים טויטו
יום ראשון, נר שביעי של חנוכה. התכנסו מאה תלמידים חסידיים, המהווים נציגות מכל אחת מהכיתות הגבוהות במוסדות חב"ד ברחבי הארץ כולה.

התכנית נפתחה באולם הפנסאים בכפר חב"ד, שם התבשרו הנוכחים מפי הרב בנימין וילהלם על הבשורה והמהפיכה שהם עומדים להיות שותפים בה בעזרת ה'. הם שמעו דברים נלהבים על הכח והאחריות שיש להם, מפי המחנך הנודע של כיתות ח' בכפר חב"ד הרב משה אסולין, וקבלו תדרוך לקראת היומיים המצפים להם מאת הרב שלמה אזימוב.

בכפר הנוער של קרן קיימת לישראל, הממוקם ליד היישוב נס הרים ציפו למפקדים הצעירים בקתות עץ מאובזרות שיארחו אותם ללינת הלילה.

ביער סמוך, עברו הנערים תדרוך שטח עם מדריכי קק"ל ביער טבול ירק, והלב מרגיש היטב את המילים: 'מה רבו מעשיך ה'!', מדריכי קק"ל הביעו את התפעלותם מהנוער החב"די.

במתחם 'נס הרים' נערכה הדלקת נרות חנוכה מרגשת והנערים ישבו לשעת סיפור חסידי עם ר' בנימין וילהלם.

לאחר מכן יצאו כולם לחברון עיר הקודש, שם נשאו תפילה במערת המכפלה, התפללו תפילת ערבית והשתתפו בהדלקה המרגשת במתחם המערה עם אמן גיטרה והצייר ברוך נחשון, שליח הרבי במתחם ר' יונתן עטיה נשא דברים נרגשים בפני הסיירת.

עמוסי חוויות הלכו הילדים לנוח, כשלמחרת בבוקר לצמד כוס שוקו ועוגות התענגו משיעור חסידות מרתק מפיו של המשפיע הרב מנחם הכהן רוט מביתר עילית, הם למדו על מהותו של 'תמים' ועל תפקידם האחראי.

תפילת שחרית רצינית נערכה בבית הכנסת חב"ד ליובאוויטש ברמת שלמה שבירושלים עיר הקודש.

לאחר ארוחת הבוקר, התיישבו הנערים ל'פאנל' מרתק עם ראשי הישיבות בארץ הקודש, בהם ילמדו בשנה הבאה בעזרת ה', הפאנל היה יוצא מן הכלל והותיר חותם בלב הנערים.

במערות הנטיפים נהנו הנערים מחוויה ייחודית בסגנון של ימי החשמונאים...

ומשם נסעו לכנס ייסוד התכנית החדשנית של 'מפקדי השטח', שנערך באולם הפנסאים בכפר חב"ד.

סביב שולחנות ערוכים, נערך סיכום ליומיים המלאים, ונחשפה בפני המפקדים הצעירים תכנית סדורה וייחודית באמצעות מצגת מרהיבה, עם עקרונות הפיקוד, רעיונות ותובנות ונקודות האחריות של מפקדי השטח החדשים והצעירים, כשהכל טבול בתוכן עמוק מתוך שיחותיו של הרבי לחיילי צבאות ה'.

משם יצאו כולם מלאי מוטיבציה להפוך את ארץ הקודש – מהפיכה של קדושה ואור לנחת רוחו של הרבי, ולהביא את משיח צדקנו בפעול ממש!
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.