מערכת COL | יום ה' טבת ה׳תשע״ט 13.12.2018

בתשעה מוקדים בערי הארץ: מבחנים בתורת אדמו"ר הזקן

התרגשות וכוננות לקראת המבחן של לומדי "מיין מסכת", וכן של לומדי שו"ע הרב שתתקיים אי"ה ביום כ"ד טבת לאלפי הנרשמים והלומדים במסגרת מפעל שערי הוראה העומד בנשיאות הרב חיים שמרלר • לסיפור המלא
בתשעה מוקדים בערי הארץ: מבחנים בתורת אדמו
התרגשות וכוננות לקראת המבחן של לומדי "מיין מסכת", וכן של לומדי שו"ע הרב שתתקיים אי"ה ביום כ"ד טבת לאלפי הנרשמים והלומדים במסגרת מפעל שערי הוראה העומד בנשיאות הרב חיים שמרלר.

המבחנים ייערכו בתשעה ערים מרכזיים: ירושלים, בני ברק, ביתר, בית שמש, מודיעין עילית, אשדוד, נתניה, אלעד, חיפה. כל הנרשמים למבחני "מיין מסכת" צריכים להירשם במערכת האוטומטית על מיקום המבחן, (פרטי המערכת להלן) כאשר בקרוב יפורסמו המקומות והזמנים בהם ייערכו המבחנים.

יצוין כי במבחן הנוכחי ישתלבו גם בחורי הישיבות המעוניינים להיבחן על אחת משני מסלולי הלכה בשו"ע הרב, מסלול א' "סדר ברכות הנהנין" (י"ג פרקים), מסלול ב' "הלכות ת"ת". (מבחנם אלו אינם מותנים ברישום מראש - כל אחד יכול להגיע ולהיבחן, יש לעקוב אחר פרסומים על מיקומי המבחנים והזמנים) כאשר בארגון שערי הוראה הדפיסו אלפי חוברות לימוד בהלכות אלו בפאר והדר, לזכר נשמתו הטהורה של ראש ישיבת צאנז הגאון הצדיק רבי אליהו שמואל שמרלר זצוק"ל, וניתן לקבלם במשרדי שערי הוראה, רח' רבינו גרשום 32 ירושלים.

במערכת מיין מסכת שע"י שערי הוראה נרשמו באמצעות המערכת האוטומטית עד לרגע זה למעלה משלוש אלף אברכים ובחורים החפצים בידיעת מסכת על בוריה.

כידוע כבר גדולי הדורות דיברו בשבח ידיעת מסכת על בוריה, מה שנקרא "עוילם הבא מסכת", ומרנא ורבנא החפץ חיים הביא מספר מנורת המאור בדבר גודל הענין.

לפי התוכנית ובמטרה לעודד את ידיעת התורה וחשקת הלימוד, הוחלט בשערי הוראה לצאת במבצע אדיר ומקיף, "מיין מסכת". בו כל אברך ובחור יבחר מסכת אחת שילמדנה וישננה היטב היטב עד שיהא כמונח בקופסא, ותהא המסכת הזאת אצלו קשור בקשר של קיימא בל ינתק.

ברור כי מי שבידו שליטה בהירה ומקיפה במסכת אחת, מתעורר אצלו חשקת התורה והתמדתה.
במבט על הרישום העצום מתגלה מחזה מרנין כאשר מאות רבות של אברכים ובחורים לקחו על עצמם מסכתות מסדר נשים, נזיקין ואף בקדשים.

בימי הסליחות העעל"ט התקיימו מבחנים שלב א' לאלף בחורים ואברכים שנרשמו למועד זה. ואילו בכ"ד טבת הבעל"ט יתקיימו שלב ב' של המבחנים, כאשר גם אלו שנבחנו באלול יוכלו להיבחן שוב על אותה מסכת בחודש טבת.

יצוין כי המבצע הוא לשמו ולזכרו הטהור של כ"ק מרן אדמו"ר מויז'ניץ זצוק"ל ממאנסי ומנוהל על ידי מחלקת "אהבת מרדכי" שנוסד על שמו בשערי הוראה.

כל הנרשמים מתבקשים לחייג למערכת האוטומטית ולעדכן באיזה עיר מעוניינים לערוך את המבחן. מספר המערכת הוא 077-2619-222 שלוחה 4
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.