מערכת COL | יום ד' טבת ה׳תשע״ט 12.12.2018

ירושלים: מנהל ת"ת תורת אמת מציב רף חדש

צוות תלמוד תורה תורת אמת בירושלים התכנס לאסיפה והתוועדות זאת חנוכה, לסיכום הרבעון הראשון של שנת הלימודים. הרב שלום לפידות, המנהל החדש בת"ת, הכריז על המטרה אותה הוא מציב לתלמוד תורה: "שהתלמידים יאהבו את התלמוד תורה כמו את ביתם" ● לכתבה המלאה
ירושלים: מנהל ת

לסיכום הרבעון הראשון של שנת הלימודים, התכנס צוות תלמוד תורה תורת אמת בירושלים לאסיפה והתוועדות זאת חנוכה, לסיכום הרבעון הראשון של שנת הלימודים.

באסיפה נמסרה סקירה מיוחדת על הצלחת הצוות המקצועי שנוסף לת"ת לצד הצוות הקיים - לקידום וחיזוק התלמידים הצריכים באופן אישי. הרב שלום לפידות, מנהל התלמוד תורה, האריך בדברי הרבי על החשיבות שבעבודת השליחות החינוכית על טהרת הקודש, על הקשר המשולש שבין המלמד-תלמיד-הורה ועל חשיבות חיבור ההורים לתלמוד תורה.

לסיכום הכריז על המטרה אותה הוא מציב לתלמוד תורה: "שהתלמידים יאהבו את התלמוד תורה כמו את ביתם".

זאת חנוכה- יום הלימודים הראשון של תקופת החורף ופתיחתו של הרבעון השני בשנת הלימודים במערכת החינוך- הסתיים באסיפה והתוועדות חסידית לצוות התלמוד תורה.

את האסיפה פתח בדבריו הרב דוד קוט, אשר סקר בפני הצוות את ההספקים והנעשה בת"ת במהלך הרבעון הראשון לשנה וזאת מתוך נתינת דגש על ההצלחה בחידוד הקשר הבין אישי שבין המלמדים לתלמידים. הרב קוט אף הציג דו"ח מיוחד על הצלחתם הרבה של אנשי המקצוע אשר נוספו בפתח השנה לצד צוות התלמוד תורה הקיים, באיתור וקידום התלמידים הנצרכים, בליווי צמוד ואישי.
אחריו חזר הרב אליעזר ליפשיץ על שיחה של הרבי מענייני דיומא על חג החנוכה והקשר של החג עם עבודת השליחות בשדה החינוך.

נציג ההנהלה, הרב שניאור יוזביץ, האריך בחשיבות המעורבות האישית והאכפתיות של כל אחד מהמלמדים לכיתתו ולכלל התלמוד תורה. זאת מתוך שילוב ידיים בין כל גורמי הצוות להצלחת ושגשוג התלמידים והתלמוד תורה. וכברכת הרבי להנהלת התלמוד תורה [אלול, תשכ"ח]: "בברכת הצלחה רבה בעבודת הקודש חינוך על טהרת הקודש בירושלים עיה"ק ת"ו"



הרב מנחם מ. פרידמן האיר בדבריו על השליחות העצומה המוטלת על כתפי המלמד, שלוקח אתו לביתו הפרטי את הווי התלמוד תורה וצרכיו האישיים של כל תלמיד ותלמיד.

את האסיפה נעל מנהל התלמוד תורה הרב שלום לפידות, אשר האריך בעניין חשיבות ונתינת דגש מיוחד לקשר המשולש שבין המלמד - תלמיד - הורה.

הוא דיבר על שיתוף הפעולה, הקשר האישי והאבהי של המלמד עם תלמידיו, וזאת במקביל לקשר הרציף והעדכונים שבין המלמד להורים. בעיקר בעת הזו יש את האמצעים לעמוד בקשר רציף ויום-יומי. "דרך זו היא היא המתכון להצלחה אמיתית בחינוך התלמידים", הדגיש.

הרב לפידות העביר סקירה מקיפה מהוראותיו של הרבי, מכתבים ושיחות לאורך השנים, על חשיבות עבודת השליחות החינוכית על טהרת הקודש ועל התמסרות המלמד בקידום תלמידיו ללא משוא פנים.
לסיום, הכריז הרב לפידות על המטרה אותה הציב להצעדת התלמוד-תורה; "שהילדים יאהבו את התלמוד תורה בדיוק כמו את ביתם".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.