מערכת COL | יום ב' טבת ה׳תשע״ט 10.12.2018

ניקולייב: שרשרת אירועי חנוכה בעיר הולדתו של הרבי

ניקולייב, עיר הולדתו של הרבי, ציינה את חג החנוכה בשרשרת אירועים מאירים לאלפי יהודי העיר והמחוז • בנר שלישי התקיים קונצרט חנוכה ענק, שעמד גם בסימן 20 שנה לייסוד מוסדות החינוך בעיר • את המעמד כיבד בנוכחותו ראש עיריית ניקולייב, מר אלכסנדר סינקביץ • לכתבה המלאה
ניקולייב: שרשרת אירועי חנוכה בעיר הולדתו של הרבי
עיר ניקולייב, עיר הולדתו של הרבי, ציינה את חג החנוכה בשרשרת אירועים מאירים לאלפי יהודי העיר והמחוז.

יריית הפתיחה לאירועי החג, החל במסיבת חנוכה מושקעת, יפה ומרשימה לצעירים יהודיים, שאורגן ברוב פאר והדר על ידי השליח ר' ישראל ורעייתו מוסי גוטליב.

בנר שלישי התקיים קונצרט חנוכה ענק, שעמד גם בסימן 20 שנה לייסוד מוסדות החינוך, בית הספר "אור מנחם" וגן ילדים "חי'ה מושקא", על ידי קרן "אור אבנר" מיסודו של הנגיד ר' לוי שי' לבייב. בין מאות המשתתפים היהודים, בלטה קבוצת יהודים בראשות שליח הרבי ורבה של העיר פרוומייסק, הרב לוי יצחק שי' פרלשטיין.

את המעמד כיבד בנוכחותו ראש עיריית ניקולייב, מר אלכסנדר סינקביץ, שדיבר בהערכה ובהערצה גדולה על הרבי שנולד בעיר זו, והעניק בשם מועצת העיר תעודת הוקרה לשליח הרב שלום גוטליב על השפעתו ופועלו הרב בעיר ובמחוז. ראש העיר המשיך לקחת גם חלק פעיל בהדלקה המרכזית במרכז העיר.

במשך ימי החג, התקיימו אירועים רבים ומגוונים לכלל האוכלוסייה היהודית, החל מילדי צ"ה בניצוח ארגון Enerjwe, עד לאוכלוסיית גיל הזהב.

על כלל אירועי החג עמלה השליחה הראשית גב' דינה גוטליב, שעמדה בראש ארגון כלל אירועי חנוכה, ובסיוע הבנות השלוחות ממכללת בית רבקה, חני וינקרט וצביה דייטש.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.