מערכת COL | יום ב' טבת ה׳תשע״ט 10.12.2018

מבצע חנוכה חסר תקדים נערך בעכו

מבצע חנוכה חסר תקדים נערך בעיר עכו ע"י בית חב"ד: 14 חנוכיות המתנשאות לגובה של 2.5 מטרים והפועלות ע"י חשמל הוצבו ב-14 הכיכרות המרכזיים בעיר והאירו והציפו את העיר עכו באור החנוכה • במהלך חג החנוכה חולקו והודלקו חנוכיות בלמעלה מ-200 חנויות ובתי עסק, בתי קשישים ומרכזי הקהילה השונים • לכתבה המלאה
מבצע חנוכה חסר תקדים נערך בעכו
מבצע חנוכה חסר תקדים נערך בעיר עכו ע"י בית חב"ד בראשותם של שלוחי הרבי הרב נתן יצחק אוירכמן רב קהילת חב"ד בעיר עכו והמחוז ומנכ"ל המוסדות, הרב יוסף מקמל סמנכ"ל המוסדות והרב אברהם הרוש מנהל מוסדות חינוך חב"ד עכו.

14 חנוכיות המתנשאות לגובה של 2.5 מטרים והפועלות ע"י חשמל הוצבו ב-14 הכיכרות / מעגלי התנועה המרכזיים בעיר והאירו והציפו את העיר עכו באור החנוכה.

במהלך חג החנוכה חולקו והודלקו חנוכיות בלמעלה מ-200 חנויות ובתי עסק, בתי קשישים ומרכזי הקהילה השונים.

וכמובן נערכה פעילות מיוחדת לחג החנוכה עם שוטרי משטרת עכו, יחידת נחשון, מד"א, תחנת כיבוי האש, מועדוני נוער בסיכון ומועדון החרשים, ובמרכזיים קהילתיים ומרכזי מסחר השונים.

בכל יום נערכה הדלקה המונית בהשתתפות מאות אנשים נשים וטף, עולים חדשים וחיילי צה"ל בקניון עזריאלי בעיר עכו בשיתוף עם הנהלת הקניון שדאגה יום יום למופעים לילדים וחלוקת סופגניות.

וכמיטב המסורת זה למעלה מ-30 שנה נערכה ע"י בית חב"ד מסיבת חנוכה לכ-250 מעובדי עיריית עכו המייחלים בכל שנה למפגש המיוחד עם חב"ד.

בתחילת האירוע הודלקו נרות החנוכה ע"י יו"ר ועד העובדים ואמרכל אגף החינוך מר יוסי לוזון שברך את עובדי העירייה ושיבח את עבודתם המסורה למען התושבים.

המשא המרכזי הובא ע"י הרב נתן יצחק אוירכמן רב קהילת קודש חב"ד עכו ומנכ"ל המוסדות שריתק שעה ארוכה את הקהל בסיפור מהותו ומשמעותו של חג החנוכה בימים ההם ובזמן הזה, הרב יוסף מקמל ריתק את העובדים בסיפור מרגש על חנוכה.

ראש העיר מר שמעון לנקרי שנבחר בפעם הרביעית לראשות העיר נתן סקירה היסטורית על חג החנוכה וגבורת היהודים והחשמונאים שעמדו בגאון יהודי ולא נכנעו ליוונים, עמידה שהביאה לנו את חג החנוכה עד לימינו אלה.

ראש העיר ברך את עובדי העירייה בחג אורים שמח וביקש מהם להמשיך בעשייה ברוכה ובהבאת האור לתושבי העיר במשך כל השנה כולה.

ראש העיר הודה לשלוחי חב"ד על הצפת העיר באור החנוכה ועל החיבור החיובי והמבורך עם תושבי העיר מתוך אהבת ישראל המאפיינת כל כך את חב"ד וזאת שלא על מנת לקבל פרס.
כן ראש העיר הודה להרב אברהם הרוש על הנחיית הטכס והמסיבה שנעשתה בטוב טעם עם העברת מסרים חינוכיים וערכיים על חג החנוכה בימים ההם ובזמן הזה.

כן השתתפו במסיבה חברי מועצת העיר, סגני ראש העיר ומ"מ ראש העיר מר זאב נוימן, מנכ"ל העירייה וראשי אגפים ומנהלי קבוצות הכדורגל של העיר ועוד...

את מסיבת חנוכה ליוו בשירה ובזימרה של שני ילדי הפלא של חב"ד מנחם ברוך ושמואל ורדי שקידשו שם שמים ואת שם ליובאוויטש והביאו כבוד רב לחב"ד ולרבי נשיא דורנו בשירתם התמה שפילחה את לבבות המשתתפים והביאה להזלת דמעות של רגש קדושה ושמחה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.