מערכת COL | יום ב' טבת ה׳תשע״ט 10.12.2018

סיכום חנוכה תוסס במיוחד ב'שערי צדק'

שלוחי חב"ד במרכז הרפואי 'שערי צדק' בירושלים, הרב יוני ורחלי שניאורסון מסכמים חנוכה עמוס בפעילות • המספרים מרשימים: עשרות מתנדבים מדי יום; מעל 700 טקסי הדלקת נר חנוכה בהשתתפות עשרות; ארבע מסיבות ילדים; מעל 100 משתתפים באירוע הדלקת נר חנוכה המרכזי; יותר מ-10,000 סופגניות ומטבעות-שוקולד שחולקו • מערך הפעילות בחנוכה הוא חלק מהפעילות של השלוחים במרכז הרפואי לאורך השנה כולה, בתמיכה גשמית ורוחנית למאושפזים • לסיפור המלא
סיכום חנוכה תוסס במיוחד ב'שערי צדק'
בתום שמונה ימים אינטנסיביים של פעילות מתפנים הרב יוני ורחלי שניאורסון, שלוחי חב"ד במרכז הרפואי שערי צדק בירושלים לסכם את ההצלחה הגדולה של השנה בסימן "הולך ומוסיף ואור".

לבד מההיערכות, החלה הפעילות יותר משבוע לפני החנוכה כאשר למעלה ממאה רופאים, אחיות ואנשי צוות העומדים בקשר קבוע עם השלוחים זכו לקבל ערכה מהודרת עם נרות החנוכה, זאת בהתאם להוראת הרבי להעניק חנוכייה ונרות לאלו שאין ברשותם כדי שידליקו בחנוכה.

שיא הפעילות הוא בעת ההדלקה בכל ערב. עשרות (!) מתנדבים הגיעו מדי יום, תלמידי ה'תמימים', בנות חב"ד ומשפחות אנ"ש שנרתמו למערך הפעילות כדי לבקר בכל מחלקה, בכל חדר ובכל מיטה - לוודא שלא יהיה מאושפז אחד שלא יגיע אליו אור החנוכה ולא יזכה לקיים את מצוות הדלקת הנרות.

לצוותים הסדירים הצטרפו גם קבוצות שונות, שוטרים וחיילים כמו גם ארגונים וחברות שונות שביקשו לבוא ולהתנדב עם המאושפזים. גם הם יודעים: הכתובת לפעילות היא בית חב"ד.

המספרים מרשימים: יותר מ-700 טקסי הדלקת נרות חנוכה נערכו בהשתתפות עשרות בכל אחד מהם. יותר מ-10,000 (!) סופגניות ומטבעות-שוקולד חולקו במהלך שמונת ימי הפעילות על ידי המתנדבים השונים.

הפעילות הגיעה לשיא בטקס המרכזי להדלקת נר חנוכה, בהשתתפות בכירים מהנהלת המרכז הרפואי, שנערכה בלובי המרכזי של 'שערי צדק' וכללה גם שירה וריקודים עם תזמורת שהובאה לשמח ולעורר.

מערך פעילות נרחב נוסף הוא זה שהתקיים במחלקת הילדים. שם פעילים השלוחים במשך השנה בשיתוף פעולה הדוק עם הנהלת המחלקה ועם 'בית הספר לילדים מאושפזים' הפועל בה.

ארבע מסיבות התקיימו במהלך החנוכה על ידי בית חב"ד עבור הילדים המאושפזים, בכל אחת מהן הילדים הופעלו בצורה חווייתית ומהנה הכוללת גם את תכני ומסרי החנוכה.

פעילות חנוכה הינה חלק מהפעילות המתקיימת על ידי השלוחים במרכז הרפואי לאורך השנה כולה, בתמיכה וסיוע למאושפזים בגשמיות וברוחניות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.