מערכת COL | יום כ"ה כסלו ה׳תשע״ט 03.12.2018

המשחק שהרגיז את ארגון השמאל

משחק הקופסה 'הקרב על המקדש' מרגיז את ארגון השמאל הקיצוני 'עמק שווה' שיצא נגד מכירתו של המשחק בחנויות ● שניאור ג'רופי, חסיד חב"ד וסמנכ"ל ישראטויס מסר בתגובה: "המשחק 'הקרב על המקדש' קיים כבר יותר מעשר שנים, החברה רואה חובה ושליחות להכניס ולצקת אלמנטים יהודים וחינוכיים בשוק משחקי היהדות" ● לסיפור המלא
המשחק שהרגיז את ארגון השמאל
בעיגול: שניאור ג'רופי, על רקע המשחק 'הקרב על בית המקדש'


דניאל הרץ, כיכר השבת

משחק קופסה חרדי על בית המקדש מצליח להרגיז את ארגון השמאל 'עמק שווה'. "מחפשים מתנה לילד לחג? קבלו את הלהיט התורני, תרתי משמע, 'הקרב על בית המקדש'", נכתב בעמוד הפייסבוק של הארגון.

"במקום לבנות את המקדש, מטרת המשחק היא לכבוש ולהגן עליו, לכאורה שונה מהאידאולוגיה של בית המקדש השלישי, אבל בשורה התחתונה את המשחק שעוסק בבית המקדש מוכרים בטויס אר אס ולא רק בקניון עלי", נכתב.

על פי דברי הארגון הקיצוני "הממצא הארכאולוגי אינו צריך ואינו יכול להוות אמצעי להוכחת בעלות של עם או של בני דת כלשהי על המקום".

בפוסט הזועם של 'עמק שווה' נאמר "בשנים האחרונות פועלות תנועות המקדש במימון המדינה ובתמיכה של פוליטיקאים מימין, להפוך את הערגה לרעיון מופשט של גאולה, אותו מייצג בית המקדש, לחזון ממשי של בניינו. העובדה שלמשחק יש שוק במיינסטרים של החברה הישראלית פירושה שהזרעים שנשתלו במערכת החינוך תפסו אחיזה בקרקע וכל מי שמבין את משמעות הדברים יודע שהם הכל, חוץ ממשחק ילדים".

שניאור ג'רופי, חסיד חב"ד וסמנכ"ל ישראטויס מסר בתגובה: "המשחק 'הקרב על המקדש' קיים כבר יותר מעשר שנים ונמכר בעשרות אלפי עותקים בארץ ובעולם, חברת ישראטויס רואה חובה ושליחות להכניס ולצקת אלמנטים יהודים וחינוכים בשוק משחקי היהדות ורואה במשחק כלי חינוכי וערכי המטמיע בילדים ערכים ומושגים יהודים.
חברת ישראטויס מודה לארגון עמק השווה על הפרסום והיח"צ למוצר ומבטיחה לעשות הכל כדי להמשיך ולהפיק לילדי ישראל משחקים עם ערכים ותכנים יהודיים".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.