מערכת COL | יום כ"ד כסלו ה׳תשע״ט 02.12.2018

הווידאו המלא מפגישת החוזר עם הרב שטיינמן נחשף לראשונה

במלאות שנה לפטירת הרב אהרן יהודה לייב שטיינמן ע"ה, ממנהיגי הציבור הליטאי בשנים האחרונות, מפרסם מרכז התקשורת החב״די COL לראשונה את הוידיאו המלא מפגישתו של הרב עם החוזר והמשפיע הראשי הרב יואל כהן, בביתו שבבני ברק, לפני תשע שנים בדיוק • בוידאו: החוזר חוזר בפני הרב שטיינמן על שיחה של הרבי אודות חנוכה • צפו בוידאו הנחשף כאן לראשונה
הווידאו המלא מפגישת החוזר עם הרב שטיינמן נחשף לראשונה
ביקור שעורר הדים. בתמונה: פגישתו של החוזר אצל הרב שטיינמן, ברקע: השבועונים החרדיים מדווחים על הביקור ההיסטורי (צילום וידאו: ברלה שיינר)

שלמה מן, COL

מנהיג הציבור הליטאי הרב אהרון-לייב שטיינמן ע"ה - שהיום כ"ד בכסלו מציינים בציבור הליטאי שנה לפטירתו - נפגש לפני תשע שנים בימים אלה ממש, עם יבדלחט"א ה'חוזר' הראשי של הרבי, הגה"ח הרב יואל כהן.

הרב כהן הגיע אז לארץ הקודש להשתתף כמדי שנה באירועי י"ט כסלו המתקיימים על ידי ארגון "תורת חב'"ד לבני הישיבות" בבנייני האומה. פגישתם של השניים התקיימה בביתו של הרב שטיינמן בבני-ברק, ונמשכה כמחצית השעה.

במהלך הפגישה, הם שוחחו בדברי תורה. ה'חוזר' חזר על שיחה של הרבי מעניינא דיומא בחג-החנוכה. בנוסף שאל הרב שטיינמן את הרב כהן שאלות אישיות, מתי נולד, מתי הגיע לארה"ב.

בסוף שיחתם הוגש לראש הישיבה הספר, החדש שהגיע מבית הדפוס, "חסידות מבוארת - תפילה" - כל המאמרים של בעל התניא, מתוך ליקוטי תורה ותורה אור, עם פירוש רחב.

הראש ישיבה התעניין והסתכל בספר. מקורביו אומרים, ש'הרסו לו את הלילה'..., כי לא ילך לישון עד שיעבור על הספר.

את הפגישה, כמו פגישות נוספות עם רבנים ואדמו"רים בולטים במגזר החרדי, יזם הרב משה שילת. לפגישה עם הרב שטיינמן סייע והצטרף גם העסקן החב"די ר' אברהם קנלסקי.

הקלטה מהפגישה: לחצו כאן >>> לדיווח מ'הקול החרדי' על הפגישה לחצו כאן >>>

ערב חנוכה תשע"ט, ובמלאות שנה לפטירתו של הרב שטיינמן, חושף מרכז התקשורת החב"די COL את הוידאו המלא מהפגישה ההיסטורית. צילום: ברלה שיינר:

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.