מערכת COL | יום כ"א כסלו ה׳תשע״ט 29.11.2018

חג החסידות בביתר: יו"ר החינוך העצמאי שיתף בקשר עם הרבי

מאות מתושבי ביתר עלית השתתפו בחגיגת י"ט כסלו המרכזית שהתקיימה בקמפוס חב"ד בעיר • אורח הכבוד יו"ר החינוך העצמאי הרב אברהם יוסף ליזרזון שיתף את הקהל במשך שעה ארוכה בקשר שזכה לו עם הרבי • כיבדו בהשתתפותם: המרא דאתרא הרב אשר לעמיל הכהן, ראש העיר ר' מאיר רובינשטיין, נציג חב"ד בעירייה ר' משה כהנא, רבני העיר ואישי ציבור • גלריית תמונות, הסיפור המלא
חג החסידות בביתר: יו
צילום: דוד קוטלר

מאות מתושבי ביתר עלית השתתפו אמש בחגיגת י"ט כסלו המרכזית שהתקיימה בקמפוס חב"ד בעיר לכבוד חג הגאולה. את האירוע הנחה הרב חיים גרינברג, ועל החלק האמנותי הופקד הזמר ר' אהרן פרוכטמן, והקלידן יצחק לובשבסקי.

אורח הכבוד הרב אברהם יוסף ליזרזון, יו"ר החינוך העצמאי, נאם במשך שעה ארוכה על הקשר שלו עם הרבי וליובאוויטש. בכושר נאומו הנפלא ריתק את הקהל וסיפר על ביקוריו התכופים אצל הרבי ועל המופת שהיה לו כשהרבי קרא את מחשבותיו וענה עליהם בקול רם להשתוממותו. כמו כן סיפר על ההתוועדויות והיחידויות הרבות עם הרבי בהן זכה להשתתף, כשמנסה להעביר את תחושותיו לקהל איך שהוא חווה בימי האור בעומדו אצל הרבי.

פיארו את האירוע בהשתתפותם: מד"א דקהילת חב"ד הגרא"ל הכהן, שסיים את הש"ס והתניא, משפיעי ורבני 9 בתי כנסת חב"ד בעיר, חברי הבד"צ, ראש העיר ר' מאיר רובינשטיין, חברי מועצת העיר, ר' יעקי הרשקופ חסיד חב"ד חבר מועצת העיר, ונציג חב"ד ר' משה כהנא.

בסיום החלק הרשמי התיישב הרב מנחם מענדל דערען, משפיע של בית הכנסת בית אריה בלוד, והתוועד עם הקהל במתק לשונו בדברי חסידות וסיפורי חסידים, עד השעה 3 לפנות בוקר.

האירוע נערך בהשתתפות וסיוע עיריית ביתר עילית.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.