מערכת COL | יום כ"א כסלו ה׳תשע״ט 29.11.2018

אשקלון: התוועדויות בשכונות העיר וההתוועדות המרכזית

כ-300 משתתפים הסבו סביב שולחנות ערוכים בהתוועדות המרכזית באשקלון - לחג הגאולה וראש השנה לחסידות • אורח הכבוד: רב העיר באר-שבע, הרב יהודה דרעי שדיבר על דמותו של האדמו"ר הזקן שהאירה את העולם באור הנגלה והחסידות • לכתבה המלאה
אשקלון: התוועדויות בשכונות העיר וההתוועדות המרכזית
שנת ה-220 שנה לגאולת אדמו"ר הזקן הורגשה היטב באשקלון. גברים ונשים חגגו את חג הגאולה יט' כסלו ברצף התוועדויות שהתקיימו בבתי חב"ד ובבתים פרטיים.

התוועדויות מיוחדות ומושקעות לנשים אורגנו ע"י השלוחות בבתיהן. כ100 מחברי קהילת עולי צרפת התכנסו לסעודה והתוועדות . במכללה האקדמית אשקלון התקיימה התוועדות לעשרות סטודנטים שחלקם משתפים בשיעורי תניא במהלך השנה.

כ-300 משתתפים הסבו סביב שולחנות ערוכים בהתוועדות המרכזית לחג הגאולה וראש השנה לחסידות. אורח הכבוד הרב יהודה דרעי שליט"א דיבר על דמותו של האדמו"ר הזקן שהאירה את העולם באור הנגלה והחסידות. מארגן ההתוועדות, השליח הרב מנחם גורליק דיבר על חשיבות לימוד התניא ועודד את המשתתפים להצטרף לשיעורי תניא בעיר.

תזמורת הכליזמרים של צעירי חב"ד ניגנה והלהיבה את המשתתפים שיצאו בריקודים סוערים. לאחר החלק הרשמי של התוועדות, נשארו השלוחים , אנ"ש ומקורבים עד שעות הקטנות של הלילה.

לדברי השליח הראשי הרב מנחם ליברמן: "השילוב של התוועדויות בכל בית חב"ד שהשליח מתוועד עם בני קהילתו, יחד עם התוועדות אחת מרכזית בה נפגשים כולם וחוגגים יחד, זו מתכונת נכונה כדי להביא עוד יהודים ללימוד חסידות ולהרחיב את מעגל המקורבים. ההתוועדויות הותירו רושם גדול בקרב המשתתפים והמשתתפות, שקיבלו על עצמם להוסיף בלימוד חסידות".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.