מערכת COL | יום י"ט כסלו ה׳תשע״ט 27.11.2018

צופי ynet נחשפו לחג הגאולה י"ט כסלו • צפו

הרב מוני אנדר מנהל אגף דוברות חב"ד התראיין היום באולפן ynet לרגל חג הגאולה י"ט כסלו וסיפר על חגיגות י"ט כסלו בכל רחבי תבל, ועל תורת החסידות שזוכה לחשיפה גדולה במיוחד בדור האחרון. אנדר סיפר על משחק חדש שמסביר מהי חסידות, והציג את ספר ה'תניא' שכמוהו הודפסו 7,000 מהדורות בכל רחבי תבל. "חב"ד רצה קדימה בלי להביט אחור. היא בת 220 אבל צעירה בנפש", אמר • צפו>>
צופי ynet נחשפו לחג הגאולה י
באולפן אתר האינטרנט ynet מבית 'ידיעות אחרונות' חגגו הבוקר 220 שנה לחג הגאולה של כ"ק האדמו"ר הזקן נ"ע ממאסרו.

הרב מוני אנדר, מנהל אגף הדוברות בצעירי אגודת חב"ד, התארח באולפן במשדר היומי שהועבר בשידור ישיר, וסיפר לצופים את סיפור המאסר והגאולה והמשמעות שלו לכל אחד ואחד, גם בדורנו. "למעלה ממיליון יהודים חוגגים את החג, גם בארץ וגם בעולם", סיפר הרב אנדר, כשברקע נראו אלפי שלוחי הרבי בכינוס העולמי, מייצגי היהדות העולמית. במהלך המשדר השיב הרב אנדר לשורת שאלות שהציגו בפניו המגישים והסביר בבהירות על תורת החסידות והרלווניות שלה לחיינו. בעיצומו של הראיון הציג הרב אנדר את ספר התניא קדישא שחיבר בעל הגאולה והעניק אותו למגיש.

"הכניסה של חב"ד לתוך המיינסטרים התרחשה בעקבות סניפי בתי חב"ד שייסד הרבי", העיר המגיש אטילה שומפלבי, לו היכרות קרובה עם חסידות חב"ד ועם הרב אנדר. לאחר המשדר, התאספו עוברי האתר המוביל בישראל ועיתונאי ידיעות אחרונות לאמירת 'לחיים' משותפת לרגל חג הגאולה, כשהרב אנדר משמיע להם ווארטים חסידיים מותאמים על מהות היום ועל בעל הגאולה ואף הציג להם משחק חוויתי חדש שהושק על ידי צעירי אגודת חב"ד ועליו נדווח בהמשך.

לצפיייה: לחצו כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.