מערכת COL | יום י"ד כסלו ה׳תשע״ט 22.11.2018

חודש כסלו בטבריה: ישיבת חב"ד בעיר בפעילות מיוחדת

רצף של אירועים וערבי מיוחדים התקיימו השבוע בישיבת חב"ד טבריה פתחו בסערה את חודש כסלו חודש הגאולה. במוצאי שבת האחרון התקיים ערב חסידות מיוחד לבחורי ישיבות תורניות בטבריה בהשתתפות עשרות • לכתבה המלאה
חודש כסלו בטבריה: ישיבת חב
רצף של אירועים וערבי מיוחדים התקיימו השבוע בישיבת חב"ד טבריה פתחו בסערה את חודש כסלו חודש הגאולה. התלמידים השלוחים בישיבת חב"ד בטבריה לא נחים לרגע.

במוצאי שבת האחרון התקיים ערב חסידות מיוחד לבחורי ישיבות תורניות בטבריה בהשתתפות עשרות. הערב נפתח בחברותא של התלמידים עם בחורי הישיבות במאמר חסידות של הרבי והמשיך לצפייה במראות קודש התוועדות של הרבי במשך זמן ארוך.

לאחר מכן התיישבו הבחורים יחד עם התמימים להתוועדות מיוחדת וסוחפת עם אחד ממשפיעי הישיבה. ההתוועדות התארכה עד השעות הקטנות של הלילה מתוך השתתפות ערה של הבחורים ששאלו שאלות ניגנו ניגונים ויצאו מהישיבה באווירה מרוממת ועם החלטות מעשיות בנוגע ללימוד החסידות

פארברענגען מיוחד נערך השבוע לתלמידי הישיבה עם הרה"ח ר' מרדכי יונה קליין ר"מ ומשפיע בישיבה במגדל העמק הנודע בסגננו המיוחד עורר את הבחורים לעיסוק בשליחות והפצת המעיינות מתוך התקשרות לרבי.

גולת הכותרת הייתה האירוע שנערך בתחילת השבוע "ערב חב"ד" לתושבי העיר כולה הנערך מידי חודש בישיבה, והחודש נערך לרגל חג הגאולה ויום ההולדת של האדמו"ר האמצעי ט' י' כסלו.

מיד עם התחלת סדר 'חסידות ערב' מצטרפים אל הבחורים עשרות רבות של אנשים מכל רחבי העיר ללימוד חסידות לפי רמתם, מאברכי כולל חסידי צאנז וקארלין המעמיקים עם הבחורים בסוגייא בחסידות ועד בעלי עסק הבאים לטעום מהאווירה הסוחפת.

מיד בסיום הלימוד ותפילת ערבית הוקרן לקהל וידאו מיוחד ומעורר של הרבי. משם התיישב הקהל הרב (במקומות שעוד נשארו) להתוועדות סוחפת עם הרה"ח ר' שאול משה אליטוב ראש ישיבת אור אבנר כפר סיטרין שעורר את הקהל בהתוועדות שעות ארוכות. הקהל המרותק עצר לאתנחתות של ניגונים מעוררים בליווי תלמיד הישיבה הת' מענדי ולנר.

ללא התראה מוקדמת ובעומק הלילה פרץ הקהל הגדול בריקוד סוער של התעוררות אליו הצטרפו בהתלהבות נערי "חב"ד לנוער" בטבריה המנוהל ע"י השליח ר' מענדי טורקוב. השירה והריקודים הסוערים יצרו תמונה משובבת של אחדות חסידית בה רוקד אברך כולל חסידי עם נער תיכון שאינו דתי, ותלמיד ישיבה ובעל עסק מקומי ללא מחיצות והבדלים.

בשעה מאוחרת עשה הקהל הגדול את דרכו הביתה בהתעוררות אחרי קבלת החלטות טובות בלימוד החסידות ובעבודת ה'. בחורי הישיבה פנו להתכונן ליום הלימודים שלמחרת ובמחשבה על אירועי י"ט כסלו המרכזיים בטבריה שמארגנים בחורי הישיבה שבוע הבא.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.