מערכת COL | יום י"ג כסלו ה׳תשע״ט 21.11.2018

סגירת מעגל מרגשת: מהאבל הכבד ועד לשמחה הגדולה

הרב מנחם קוטנר מנהל האגף לנפגעי טרור בצעירי חב"ד ערך השבוע חופה מרגשת: לפני 17 שנה נרצח ארקדי ויזלמן הי"ד בפיגוע בשוק בנתניה. מאז מלווה חב"ד את בני המשפחה, והשבוע זכה הרב קוטנר לחתן את רינת, בת המשפחה, אותה הכיר לראשונה כשהיתה בת שמונה • לסיפור המלא
סגירת מעגל מרגשת: מהאבל הכבד ועד לשמחה הגדולה
ביום ראשון אחר הצהריים, ח' בסיוון תשס"ב פוצץ מחבל מתאבד את מטען החבלה שנשא עמו בתוך קהל הקונים בשוק של נתניה. שני אנשים נרצחו במקום.  ארקדי ויזלמן, שבדרכו מעבודתו לביתו החליט לעצור לקניות בשוק, נפצע קשה. הוא הועבר לבית הרפואה, שם נפטר כעבור שעות אחדות.

ארקדי עלה מאודסה עם רעייתו, ויקטוריה, ובתם שולמית. בארץ נולדה הבת השנייה – רנת. ארקדי עבד כטבח הראשי בבית המלון "פארק" הסמוך לחוף הים בנתניה, והיה אדם חם ולבבי, מסור למשפחתו בכל מאודו ומקצוען בעל שם בתחומו.

בליל הסדר תשס"ב ניצל ארקדי באורח נס מפיגוע התופת שאירע במלון, בו נרצחו 30 איש ונפצעו למעלה ממאה. ארקדי שהה אז בחדר רחוק דיו ממקום הפיצוץ, הוא לא נפגע וחש מייד לעזור בפינוי הפצועים. אך כאמור, כחודשיים לאחר מכן נרצח בפיגוע בשוק נתניה.

צעירי חב"ד מלווים את המשפחה מאז האסון יחד עם שליחי חב"ד בנתניה, ובימים אלו נסגר מעגל מרגש מאוד עבורי כאשר זכיתי לקחת חלק משמעותי בשמחתם הגדולה וערכתי את חופתה של הבת רנת עם שגב סרגיי.

את החופה המרגשת פתח הרב קוטנר בדברים הבאים: "בחופה הזאת אני מתרגש במיוחד.
כולנו רואים כאן תחת החופה את תמונתו של האבא ארקדי ז"ל. ואני חייב לשתף אתכם לרגע במשהו אישי. את הכלה רנת פגשתי לראשונה כשהיא הייתה בגיל שמונה! היה זה לפני כשש עשרה שנה. הגעתי לבית משפחת ויזלמן כשליח חב"ד לנחם את המשפחה על הירצחו של האבא ארקדי הי"ד בפיגוע בשוק נתניה. יחד עם שליחי חב"ד בנתניה, פגשנו את האימא ויקטוריה ושתי בנות קטנות שולמית הגדולה יותר ורנת הילדה הקטנה. מאז, עברו השנים והילדות הקטנות גדלו.
וברוך השם שהגענו היום לחופה המרגשת הזאת של בניית חיים חדשים במשפחה. אני בטוח שהמעמד הזה של החופה היא התשובה הניצחת לאויבנו וגורמת נחת רוח גדול לאבא ובודאי שנשמתו הקדושה משתתפת עימנו בשמחה היום ומרעיפה שפע של ברכה והצלחה על החתן והכלה שגב ורנת ועל כל המשפחה כולה. אמן ואמן!"
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.