מערכת COL | יום י' כסלו ה׳תשע״ט 18.11.2018

מסיבת חומש וטקס הכנסת ספרי תורה בת"ת חב"ד נתניה

הורי תלמידי כיתות א' בתלמוד תורה חב"ד בנתניה השתתפו בטקס מרגש של 'הכנסת ספרי תורה' לרגל התחלת לימוד חומש לתלמידי כיתות א' • לסיפור המלא
מסיבת חומש וטקס הכנסת ספרי תורה בת
הורי תלמידי כיתות א' בתלמוד תורה חב"ד בנתניה השתתפו בטקס מרגש ומיוחד של 'הכנסת ספרי תורה' לרגל התחלת לימוד חומש לתלמידי כיתות א'.

כיאה ל'ספרי תורה' התארגנו התלמידים כולם עם פרוכות וכתרים מתחת לחופה המרשימה המובילה את תהלוכת ספרי התורה..

החופה מתקרבת לקול צלילי 'שישו ושמחו בשמחת התורה', כשמאחוריה צועדים ילדי חמד, ספרי התורה ולפידים של אור בידם, התלמידים שיתחילו היום ללמוד חומש..

הרב חיים וילהלם פתח והסביר במעלת היום, בו כל תלמיד הוא ממש 'ספר תורה' והאריך בעניין הסיפור עם 'ספרי התורה החיים' עם הסבא משפולי ואדמו"ר הזקן.

בסיום דבריו, הזמין את התלמידים לשאת את 'דרשת החומש'. התלמידים יחדיו החלו בדרשה במיוחדת, ששולבה עם קטעים מהחומש, משנה, גמרא.. להורים היתה זאת שעת התרוממות של ממש, יחד עם בנם

לאחרי דרשת החומש נמסרה ברכתו של יו"ר מוסדות חב"ד בנתניה ורב הקהילה, השליח הרב מנחם וולפא שנבצר ממנו להגיע. השליח הרב יצחק טייכטל, סמנכ"ל המוסדות ברך גם הוא את התלמידים המרוגשים בהצלחה בלימוד החומש.

מנהל התלמוד תורה, הרב מאיר מור יוסף קורא להורים להמשיך להשקיע בלימוד עם הבנים, שכן הלימוד עם ההורים הוא החצי השני של הצלחת החינוך.

הרב מנחם מענדל קוט, המלמד את הכיתה 'חומש', דיבר אל התלמידים בחביבות, ואף התחיל יחד עמם את הלימוד התורה הקדושה.. בסיום אף קרא להורים לשים דגש עם הבן על לימוד חומש.

נציג ההורים משלוחי הרבי בעיר, הרב שניאור לנדא הוסיף ושיבח את הנהלת הת"ת והצוות בהשקעה הרבה למען חינוך התלמידים ואף דירבן את ההורים להשקיע בתלמידים כמה שיותר.. הוא סיים בסיפור אודות מעלת החינוך בחסידי, שנראה מרחוק..

ואחרון חביב, נציג מצוות התלמוד תורה המחנך הרב שמואל רוז, שהסביר את עניין תרי"ג מצוות וקישר זאת עם פרשת השבוע, וסולם יעקב, ואז הגיע שעת השיא... הורי התלמידים קרבים אל 'ארון הקודש' ומחזירים חזק חזק בספרי התורה הקדושים ויחד פוצחים בריקודים שמחים!.. אלו היו ריקודים מיוחדים המראים רק בשעת בהקפות עם ספרי התורה!.. מראות מיוחדים אלו לא הסתיימו מהר.. ספרי התורה המשיכו לרקוד ולרקוד..."שישו ושמחו בשמחת התורה", יחד מתחילים ללמוד את התורה הקדושה!

תודות נמסרו למחנכות הכיתות: נחמי תמם, אפרת ניאזוב, מוריה מיכלשוילי, ובמיוחד לרכזת השכבה הצעירה המחנכת המסורה חדוה בשארי. עמלו על ארגון האירוע המחנכות, מנהל הת"ת הרב מאיר מור יוסף, הרב חיים וילהלם, הרב מנחם מענדל קוט, מרדכי רביד וכן לשליח התלמוד תורה הת' יהודה מנחם בן חיים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.