מערכת COL | יום ו' כסלו ה׳תשע״ט 14.11.2018

קפיצת דרך כלכלית: ערב השקעות עם קבוצת בסדנו בלוד (פ)

כדי לעלות על מסלול חדש לעבר הצלחה פיננסית, נדרש רק צעד קטן שלכם ● אתם מוזמנים לערב מרתק, ליד הבית, שבו תוכלו להכיר מגוון כלים לשדרוג כלכלי, להתרשם מהצעות השקעה אטרקטיביות ולקבל ייעוץ אישי ● מומחי בסדנו, קבוצת ההשקעות הגדולה במגזר החרדי, בדרך אליכם ● ויש גם הטבה מיוחדת לבאים ● לפרטים מלאים
קפיצת דרך כלכלית: ערב השקעות עם קבוצת בסדנו בלוד (פ)
אולי גם לכם הצטבר סכום כסף נאה, ואתם מתלבטים כיצד להשביח אותו. באיזה סוג השקעה כדאי לבחור? איזה בית השקעות הכי מתאים? ובכלל, למי יש כוח להתרוצץ בין 'מייבינים' למיניהם ולבדוק הצעות ומסלולים?

בדיוק עבורכם יזמה קבוצת ההשקעות בסדנו ערב פתוח לאנשי קהילת חב"ד, שיכניס אתכם לעניינים. הכל במקום אחד, קרוב אליכם. בסדנו, שהוקמה במטרה להנגיש לציבור הדתי והחרדי את עולם ההשקעות, שמחה להגיע אליכם עם המומחים, השיטות וההצעות שהפכו אותה תוך שנים ספורות לגדולה במגזר בתחומה, עם אלפי משקיעים ועשרות מסלולי השקעה שחלקם כבר הניבו הצלחות ניכרות.

בסדנו, על שלוחותיה בישראל ובוול-סטריט, עוסקת באיתור ובקידום מיזמי סטארט-אפ ונדל"ן מבטיחים, ובמקביל מארגנת קבוצות משקיעים השותפים במימון המיזמים ובהמשך ברווחיהם. צוות בסדנו מונה מומחים לפיתוח עסקי, אנשי הייטק ונדל"ן ויועצים מובילים בתחומם הפועלים למיצוי הפוטנציאל הרווחי של כל מיזם, לצד צוות מסור האמון על מתן שירות, ייעוץ וליווי למשקיעים.

אז מה מחכה לכם בערב ההיכרות? ארוחה חלבית משובחת, שיחה עם מנהל הלקוחות והמומחה לנדל"ן אמריקני מר מאיר מלול, ומידע עדכני על אפשרויות השקעה בחברות הייטק ישראליות פורצות דרך ובמיזמי נדל"ן באיזורים עתירי ביקוש, בדגש על ארה"ב. ולסיום, ייעוץ אחד על אחד מול נציגי הקבוצה המנוסים, לבחירת מסלול ההשקעה המתאים לכם.

המפגש ייערך ביום רביעי, י"ג כסלו (21/11), בשעה 20.00 בבית משיח, לוד. הכניסה חופשית ומיועדת לבעלי סכום פנוי להשקעה בסך 50,000 ש"ח ומעלה. מומלץ להירשם מראש בטלפון: 072-3935598, רונן עטיה ואם כבר מדברים על הזדמנויות, רק לבאי הערב תינתן הטבה ייחודית: אפס דמי ייזום וניהול בהשקעת בסדנו החדשה בפרויקט קליפטון פלייס, ניו יורק משתלם להגיע.

לפרטים נוספים כנסו
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.