מערכת COL | יום ה' כסלו ה׳תשע״ט 13.11.2018

חולון: אחרי הבחירות רבני העיר התאחדו

השבוע, נערכה האסיפה השישית של "ועד רבני חולון" בראשות הרב הראשי ומרא דאתרא חולון הרב יוחנן גורארי' והרב חיים רבי ראש מוסדות עטרת חכמים. באסיפה השתתפו עשרות רבנים ומנהיגי קהילות וכן שלוחי חב''ד מרחבי העיר • לסיפור המלא
חולון: אחרי הבחירות רבני העיר התאחדו
השבוע, נערכה האסיפה השישית של "ועד רבני חולון" בראשות הרב הראשי ומרא דאתרא חולון הרב יוחנן גורארי' והרב חיים רבי ראש מוסדות עטרת חכמים. באסיפה השתתפו עשרות רבנים ומנהיגי קהילות וכן שלוחי חב''ד מרחבי העיר

את הערב פתח הרב חיים רבי שדיבר על מעלת האסיפה על זה שיושבים רבנים ודנים על נושאי העיר החשובים, ובפעולה כללית יחד אפשר להצליח להוביל מהלכים נשגבים לטובת היהדות החרדית בעיר.

מארח האסיפה הרב יוחנן גורארי' דיבר על מעלת האחדות והחובה בזמן הזה אחרי הבחירות המקומיות להתאחד כולם יחד ולכבד את נציגי הציבור שנבחרו העושים עבודת קודש לטובת כלל הציבור.

בהמשך הציג הרב את מהפיכת הכשרות של בד''ץ חולון ופירט על רמת ההידור בכשרות, וכן על קורס חופה וקידושין לרבני העיר שיפתח בקרוב.

האחראי על העירובין בעיר הרה"ג ר' יוסף שעשוע, ראש מוסדות ״בית יוסף״ לבנים ובנות, דיבר על ההתמודדות הכרוכה בעירוב מהודר יחד עם מתחמי הבניה החדשים.

סגן ראש העיר ויו"ר תנועת ש"ס בחולון ר' חיים זברלו שי' ביקש מהרבנים לא להסס ולפנות אליו בכל בעיה שעומדת על הפרק ושישתדל בעז''ה לעזור ולסייע מנהל לשכתו ר' אילן כהן צדק, מנהל המחלקה לתרבות תורנית הציג בפני הרבנים את פעילות המחלקה והמענה הייחודי לבעיות שהציגו רבני העיר באסיפה הקודמת.

הרב אליהו רבי דיבר על מעלת האחדות שישנה בעיר חולון בה כל צד מכבד את השני.

לסיכום הציג מזכיר הוועד ר' יעקב זיתוני את הוועדות השונות בהם ישתתפו הרבנים ויקחו חלק פעיל בנעשה בעיר.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.