מערכת COL | יום י"ח ניסן ה׳תשס״ה 27.04.2005

אנטליה: סדרי פסח ענקיים לישראלים

גם אנטליה, שהפכה בשנים האחרונות ליעד הנופש העיקרי לנופש הישראלי לא נפקדה מפת סדרי הפסח של חב"ד. כאלף נופשים ישראלים השתתפו בארבעה סדרי פסח ענקיים שנערכו באנטליה שבטורקיה , איזור הנופש שנתפס בציבור כמקום מפלטם של אלה שחפצים דווקא באכילת חמץ במשך החג. הסדרים התקיימו במלונות הגדולים והמפוארים ביותר בהם שוהים התיירים הישראלים: 'וורלד פאלאס', 'טפקאפי פאלאס', 'פורטו בלו' ו'ג'נדר' שבאנטליה – והאולמות הרחבים שהוקצבו לסדרים לא יכלו להכיל את כמות האנשים הרבה שזרמה אליהם. "תודה רבה לכם, אנשי חב"ד" – אמרה משתתפת נרגשת בסיומו של ליל הסדר במלון 'טופקאפי פאלאס' – "השלמתם בדיוק מה שהיה חסר לי כאן, לא האמנתי שאערוך השנה ליל סדר כהלכתו". "למרות שזאת השנה הראשונה בה נערכים באנטליה סדרי פסח בסדר גודל כזה - אומר שליח הרבי לטורקיה הרב מנדי חיטריק - צפינו את כמות המשתתפים הרבה ונערכנו במלונות מבעוד מועד. בעקבות הצלחת סדרי הפסח אנו נרחיב בעז"ה את הפעילות בקרב המטיילים הישראלים באנטליה".
אנטליה: סדרי פסח ענקיים לישראלים
בנמל התעופה באנטליה
סדרי הפסח באנטליה אורגנו ע"י הת' מנדי קרמר, ונערכו ע"י ר' ישעיה גערליצקי וזוגתו, ר' מנחם מענדל קנלסקי וזוגתו, והתמימים צבי ניימן, שניאור זלמן גליצינשטיין ויוסף יצחק פיקל.

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
4.
סדר פסח בטורקיה
י"ט ניסן ה׳תשס״ה
יבואו על הברכה לכל אלו שעסקו ויעסקו בשליחות הרבי,יישר כח,פסח כשר ושמח,אני מאד נהניתי שחסידי חב"ד מגי עים לכל מקום,יבואו על הברכה.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.