מערכת COL | יום כ"ט חשוון ה׳תשע״ט 07.11.2018

רובינשטיין משך תביעת הדיבה: "מוחל לכל מי שפגע בי"

רגע אחרי שבמערכת הבחירות פרסם רה"ע ביתר מאיר רובינשטיין מודעות "הריני מוחל וסולח לכל מי שפגע בי", מודיע הבוקר (ד') רובינשטיין על משיכת תביעה הדיבה שהגיש נגד האופוזיציה, כאשר בין הנתבעים היו חסידי חב"ד: "המודעות שפרסמתי לא היו אקט בחירות מן השפה ולחוץ. מקווה שביתר תחזור לדרך השלום" • וכיצד הגיב עו"ד איתמר בן גביר על התפנית בפרשה? • כל הפרטים >>>
רובינשטיין משך תביעת הדיבה:
ראש העיר ומכתב בית משפט; ארכיון COL
רגע אחרי סיומה של מערכת הבחירות בביתר, ואחרי שזכה ברוב גדול לראשות העיר - הודיע ראש העיר על משיכת תביעת הדיבה שהגיש כנגד אנשי האופוזיציה בעיר, בהם היו גם שלושה מחסידי חב"ד.

במהלך מערכת הבחירות האחרונה פרסם ראש העיר מאיר רובינשטיין מודעות ברחבי העיר, בהם נכתב נוסח התפילה בקריאת שמע : "הֲרֵינִי מוֹחֵל וְסוֹלֵחַ לְכָל מִי שֶׁהִכְעִיס וְהִקְנִיט אוֹתִי אוֹ שֶׁחָטָא כְּנֶגְדִּי. בֵּין בְּגוּפִי בֵּין בְּמָמוֹנִי בֵּין בִּכְבוֹדִי בֵּין בְּכָל אֲשֶׁר לִי".

לדברי רובינשטיין, בבקשה למחיקת התביעה שהגיש הבוקר לבית המשפט, "מילים אלו לא היו מן השפה ולחוץ וכאקט בחירות בלבד. התובע, נאמן להודעתו הפומבית לציבור, נועץ בימים אלו עם רבניו ורבני העיר, ובפרט לאחר שנוכח לדעת כי במבחן התוצאה - ההשמצות לא פגעו בו, ומתוך רצון לפתוח דף חדש, עם כל אנשי העיר, לרבות עם הנתבעים, החליט לוותר אף על תביעה זו. מתוך תקווה, תפילה ומעשה אמיץ, להשיב את השלום בין כל אנשי העיר".

התביעה שהגיש רובינשטיין ע"ס מיליון שקלים כנגד אנשי האופוזיציה מנחם זיידה, וקבוצה נוספת, בהם שלושה חסידי חב"ד, נמשכה שלוש שנים בקירוב. 

רובינשטיין מדגיש בבקשת המחיקה שהגיש, כי "התובע, נאמן להודעתו הפומבית לציבור, נועץ בימים אלו עם רבני העיר, ובפרט לאחר שנוכח לדעת כי במבחן התוצאה - ההשמצות לא פגעו בו, ומתוך רצון לפתוח דף חדש, עם כל אנשי העיר, לרבות עם הנתבעים, החליט לוותר אף על תביעה זו. מתוך תקווה ותפילה להשיב את השלום בין כל אנשי העיר".

***

עו"ד איתמר בן גביר, המייצג את הנתבעים, מסר ל-COL: "נכון לעכשיו אני לא מגיב בנושא. אמנם התהפכו היוצרות שהתובע רוצה לרדת מהתביעה, והנתבעים רצו להמשיך במשפט, אני עדיין לא אומר את מה שיש לי לומר על התיק הזה, יש לי הרבה מה לומר, אבל לא כרגע הזמן להתייחס".

עוד אמר בן גביר: "אני אומר את הדברים עם חיוך גדול, לאחר שהוגשה בקשת מחיקה של רובינשטיין מתביעת הענק בסך מיליון ש"ח כנגד כל אחד מהנתבעים, בהם חסידי חב"ד וחברי האופוזיציה בביתר עלית".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.