מערכת COL | יום כ"ט חשוון ה׳תשע״ט 07.11.2018

הצעיר שנדקר תבע את המחבל, וזכה בפיצויים על סך 60,000 ₪

מחבל שדקר צעיר חרדי שהיה בדרכו לכותל המערבי בליל שבועות לפני כשלוש וחצי שנים, יאלץ לשלם לנדקר פיצויים על סך 60 אלף ₪ • עו"ד מנשה יאדו מארגון חוננו שייצג את התובע, אמר: "לא להתפחד, אלא להיפרע מהמחבלים כל מה שרק ניתן" • לכתבה המלאה
הצעיר שנדקר תבע את המחבל, וזכה בפיצויים על סך 60,000 ₪
פיגוע דקירה; צילום: מנדי הכטמן, ארכיון COL
צעיר חרדי שנדקר בגבו על ידי מחבל בעיר העתיקה בירושלים לפני כשלוש שנים תבע את המחבל תביעה אישית וזכה, והמחבל יאלץ לפצותו בסך של 60 אלף ₪.

הפיגוע אירע לפני כשלוש וחצי שנים, עת הלך הצעיר (אז קטין בן 16) יחד עם חבריו דרך השוק המוסלמי בעיר העתיקה, בדרכם לכותל המערבי בליל שבועות. בשעה 2:30 בלילה, רדף אחריהם המחבל ג'ון קאקיש כשבידו סכין עם להב באורך של כ-30 ס"מ, אותה קנה מוקדם יותר. המחבל דקר את הצעיר בגבו, וכן פגע בבחורים נוספים. הנדקר וחברו פונו לבי"ח, שם נזקק התובע לנקז בחזה.

המחבל לא הואשם בניסיון לרצח אלא הורשע בגרימת חבלה בכוונה מחמירה בלבד, ונגזרו עליו תשע שנות מאסר. בעקבות כך, החליט הצעיר לתבוע באופן אישי את המחבל, ובמסגרת הסדר עם המחבל זכה בפיצויים על סך 60 אלף ₪.

עו"ד מנשה יאדו מארגון חוננו שמסייעים לנדקר ומשפחתו ואשר הגישו את התביעה מסר: "לדיון הראשון הגעתי עם חשש שמא המחבל הדוקר או קרוביו יסמנו אותי, לדיון האחרון הגעתי והדוקר "הגיבור" חתם כמו תתלה ליד אבא שלו על הסדר שהוא משלם לנדקר 60,000 ₪. כך צריך לעבוד, לא להתפחד אלא להיפרע מהמחבלים כל מה שרק ניתן.

אני מקווה שרשויות האכיפה הרדומות של מדינת ישראל יתעשתו ויתחילו לפעול לגבות מהמחבלים ולו מעשר מתקציבי העתק שנאלצת המדינה לשלם לנפגעי הטרור אך משיקולים נפסדים תובעת את המחלים לשאת בנזקים" הוסיף.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.