מערכת COL | יום כ"ט חשוון ה׳תשע״ט 07.11.2018

עוצמה בזאל הקטן: סדר ניגונים של צעירי השלוחים • גלריה

שבת 'כינוס השלוחים העולמי' של מאות השלוחים הצעירים דוברי העברית, נחתמה ברגעי הוד בזאל הקטן של בבית חיינו, כאשר לאחר תפילת מנחה התקיים סדר ניגונים עוצמתי, בגעגועים ובהשתוקקות לראות את פניו של הרבי המשלח, יחד עם ילדיו השלוחים הצעירים • ביום ראשון יצאו השלוחים הצעירים לטיול מאתגר ברחובה של עיר • צפו בגלריית תמונות
עוצמה בזאל הקטן: סדר ניגונים של צעירי השלוחים • גלריה
צילום: שניאור רייניץ, שניאור מור יוסף

שבת כינוס השלוחים, אף שבת לא תשווה לה. בוודאי עבור ילדי השלוחים, השלוחים הצעירים שבמשך השנה נמצאים הרחק, בכל פינה בעולם, ללא חברים, במסירות אין קץ לכל יהודי באשר הוא.

השבת נחתמת ברגעי הוד בזאל הקטן שבבית חיינו, בו קיבל הרבי את נשיאות דור השביעי, ומכאן גילה לנו את שליחותנו. לאחר תפילת מנחה מתקיים סדר ניגונים, בגעגועים והשתוקקות לראות עוד היום את הרבי כאן עם ילדיו, השלוחים הצעירים.

את היממה הקרובה, שתחתם במעמד הבאנקעט, ינצלו השלוחים את הזמן העומד לרשותם בשלל תכניות מושקעות עליהם עמלו בשבועות האחרונים צוות ההדרכה. בתכניות שנערכו במוצאי שבת ואף בטיול ביום ראשון.

על פניהם של השלוחים הצעירים ניכרת ההנאה ורוממות הרוח ברגעים מיוחדים אלו של כינוס השלוחים, ההשתתפות הפעילה בתכניות השונות מעניקה משנה מרץ לשלוחים, כוחות עמם ישובו אל מקום שליחותם.

צלמי קעמפ צעירי השלוחים, שניאור רייניץ ושניאור מור יוסף מתכבדים להגיש גלרית תיעוד מיוחד ממחלקת דוברי העברית של קעמפ צעירי השלוחים, הנערך על ידי משרד ה'שלוחים אופיס' בכינוס השלוחים העולמי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.