מערכת COL | יום כ"ט חשוון ה׳תשע״ט 07.11.2018

חדורי מטרה: השלוחים הצעירים התכנסו לבאנקעט ייחודי • תיעוד

מאות מילדי השלוחים דוברי העברית, התכנסו ביום ראשון לקראת ערב, לבאנקעט מפואר ועוצמתי שנערך במיוחד עבורם באולם מוזיאון צבאות השם הממוקם בסמיכות לבית חיינו • סביב שלוחנות ערוכים ישבו השלוחים הצעירים, קראו את פרקו של הרבי ואמרו את שנים עשר הפסוקים; צפו בקטע וידיאו שהמחיש את נושא הכינוס והשתתפו בתכנית מושקעת סביב השליחות במעגל השנה שהופק במיוחד על ידי המדריכים. בסיום מתקיים מעמד ה"ראל-קאל" המסורתי כשבזה אחר זה עולים השלוחים הצעירים על כתפי מדריכיהם ושאר חבריהם ממדינות העולם מצדיעים להם • טו ברינג משיח צדקנו
חדורי מטרה: השלוחים הצעירים התכנסו לבאנקעט ייחודי • תיעוד
צילום: שניאור רייניץ, שניאור מור יוסף

רגעים מרוממים חותמים את כינוס השלוחים העולמי, במעמד הבאנקעט המיוחד המשמש כפסגת הכינוס העולמי, וערב הצדעה לרבי ולשלוחים בכל רחבי תבל, ממנו ישאבו כח לצאת שוב למקום השליחות.

באותם שעות מתנהל במקביל מעמד באנקעט מיוחד לילדי השלוחים, החיילים המסורים, בתום ימים מלאים וגדושים של קעמפ צעירי השלוחים.

באנקעט דוברי העברית נערך באולם שבמוזיאון צבאות השם הממוקם בסמיכות לבית חיינו.
סביב שלוחנות ערוכים, ישבו השלוחים הצעירים לבאנקעט היוקרתי הנערך במיוחד עבורם.

המעמד נפתח בקריאת פרקו של הרבי ואמירת שנים עשר הפסוקים ומאמרי חז"ל, ולאחריו קטע וידיאו הממחיש את נושא הכינוס - להסתכל על כל דבר 'במשקפיים של הרבי'.

בארגון צוות ההדרכה ובהשתתפות השלוחים הצעירים נערכת תכנית מושקעת סביב השליחות במעגל השנה במבטו המיוחד של הרבי, ומשקפיים סמליות מוענקות לכל שליח, בהם ילמד ויעמיק בתורתו של הרבי.

את הבאנקעט חותם מעמד ה"ראל-קאל" העוצמתי. בזה אחר זה עלו השלוחים הצעירים על כתפי מדריכיהם, כששאר חבריהם ממדינות העולם מצדיעים להם. בריקודים סוערים, חדורים ברגש עז במטרה המשותפת לכל שליח בעולם - "לקבל פני משיח צדקנו", נאו!

קעמפ צעירי השלוחים הינו פרויקט של משרד השלוחים, the shluchim office.

בשם ילדי השלוחים והנהלת משרד השלוחים, מבקשים בהנהלת המשרד להודות מעומק הלב לכל העוזרים והמסייעים המלאכה. בזכותכם התאפשר לקיים את קעמפ צעירי השלוחים בהצלחה כה רבה:

מוסד "בית רבקה", והרבנים בני וואלף, בנצי סטאק וצבי פאס. "צבאות השם" והרב שלום בער בוימגארטן. "דרכי מנחם" והרב שמעון סיימון.

צוות ההדרכה ובראשם התמימים דוב בעריש ליפקין, יחזקאל מלכא ורפאל נחמן הניג.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.