מערכת COL | יום כ"ט חשוון ה׳תשע״ט 07.11.2018

הרב ירמיהו כץ בביקור במשרדי ה-OK

הרב ירמיהו כץ ראש כולל לדיינות בבורו פארק, ומומחה בעל שם עולמי לענייני מקוואות, ביקר במשרדים הראשיים של ארגון הכשרות העולמי או קיי, בשכונת קראון הייטס • לסיפור המלא
הרב ירמיהו כץ בביקור במשרדי ה-OK
הרב ירמיהו כץ ראש כולל לדיינות בבורו פארק, ומומחה בעל שם עולמי לענייני מקוואות, ביקר במשרדים הראשיים של ארגון הכשרות העולמי או קיי, בשכונת קראון הייטס, כשאליו מתלווים שני בניו החשובים והרב אפל מחשובי התלמידים בכולל לדיינות ומהמשמשים בקודש את הרב כץ.

את פני הרב כץ קיבל הרב קלמן וויינפעלד, ראש מחלקת מסעדות, קייטערינג ובתי מלון באו קיי, ויחדיו סיירו במחלקות השונות, כאשר הרב כץ פוגש במהלך הסיור ברבנים ראשי מחלקות, המסבירים את אופן עבודתם בכשרות.

הפגישה החשובה והמרכזית נערכה בלשכתו של הגאון הרב דן יואל ליווי שליט"א, ראש ארגון הכשרות, במהלך הפגישה לובנו סוגיות הלכתיות סבוכות בתחומי הכשרות השונים.

הרב כץ הביע את התפעלותו מרמת ההקפדה על סטנדרטים גבוהים, והזכיר לשבח את מעשה "מכירת החמץ" שנעשה על ידי הרב וויינפעלד עם חברת "מנהטן ביר".

בפגישה השתתפו יחד עם הרב ליווי והרב ווייפעלד, גם הרבנים הגאונים, הרב רפפורט ממשרדי האו קיי בישראל, הרב טעלער דיין דחסידי בעלזא באנטווערפן, ומנציגי האו קיי באירופה, והרב שלמה חיים וויינפעלד מהנהלת האוקי בישראל.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.