מערכת COL | יום כ"ו חשוון ה׳תשע״ט 04.11.2018

בולגריה: ראש הממשלה ורעייתו בסעודות השבת עם חב"ד

ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, שהוזמן להשתתף כאורח כבוד בפורום 'קאריובה' בבולגריה, בהשתתפות ראשי מדינות בולגריה, רומניה, סרביה ויוון, סעד את סעודות השבת עם חב"ד בוורנה, בראשות הרב יוסי הלפרין • השליח הראשי בבולגריה הרב יוסי סלומון כובד לשאת דברים והרב הלפרין, שטרח רבות להכנות הסעודה כובד לעשות את הקידוש • לכתבה המלאה
בולגריה: ראש הממשלה ורעייתו בסעודות השבת עם חב
צולם והוסרט לפני כניסת השבת


מאת: כתב COL

***

ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, שהוזמן להשתתף כאורח כבוד בפורום 'קאריובה' בבולגריה, בהשתתפות ראשי מדינות בולגריה, רומניה, סרביה ויוון, סעד את סעודות השבת עם חב"ד בוורנה, בראשות הרב יוסי הלפרין.

השליח הראשי בבולגריה הרב יוסי סלומון כובד לשאת דברים והרב הלפרין, שטרח רבות להכנות הסעודה כובד לעשות את הקידוש.

בשיחה ל-COL סיפר הלפרין: "ראש הממשלה ורעייתו יחד עם פמליה של כ-150 איש שהו בשבת בארמון של הממשלה בוורנה, לרגל ועידת ראשי מדינות בולגריה, יוון, רומניה וסרביה.

"קיבלתי פנייה מהשגרירות לסייע להם בטקס קבלת שבת וכמובן שמיד נרתמנו וסייענו והעמדנו לרשותם את כל מה שיש באפשרותנו ובאופן המכובד ביותר.

>>> צפו בקידוש של הרב הלפרין <<<

"טקס קבלת שבת היה אירוע רשמי, עפ"י הפרוטקול ומצולם, ונערך חצי שעה לפני כניסת השבת. לאחר הטקס הרשמי, הגברת נתניהו הדליקה נרות יחד עם שאר הנשים, אנו התפללו מנחה וקבלת שבת, וחזרנו לשולחן הערוך בכל-טוב, כאשר שרנו 'שלום עליכם' ו'אשת חיל' ועשינו קידוש וסעודת שבת בנוכחות כל הפמליה.

רבה של בולגריה והשליח הראשי, הרב יוסי סלומון, נשא דברים בפניו כולם וסיפר למשתתפים על הדברים שנשא ראש הממשלה בגאון במועצת האו"ם, כשהוא מביא ומצטט את מה שאמר לו הרבי". הרב סלומון בירך את נתניהו ואמר לו, "כי בכך שהוא שומר על ארץ-ישראל ועם ישראל, הקב"ה יצליח דרכו ויביא שלום בארץ ובעולם".

>>> צפו בנאום של הרב סלומון <<<

הרב הלפרין מסיים ומשתף, כי "בשיחה איתם בזמן הארוחה התברר שיש להם יחס חם לחב"ד והם ממש מעריצים של הרבי. הבן הצעיר שלהם שהה במהלך החגים בבית חב"ד בניו זילנד וסיפר להם חוויות מדהימות מהשהות שלו במקום". 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.