מערכת COL | יום כ"ד חשוון ה׳תשע״ט 02.11.2018

החלטה דרמטית: רבינוביץ וקעניג חתמו הסכם; רבינוביץ יושב ראש

הכל פוליטיקה: ר' שמעון רבינוביץ, שזכה בבחירות שהתקיימו ל'ועד כפר חב"ד' השבוע לשלושה מנדטים, חתם הבוקר (שישי) על הסכם קואליציוני עם רשימת א' בראשות ר' יעקב קעניג שזכתה בשני מושבים, ומונה ליו"ר הועד המוניציפלי של כפר חב"ד לחמשת השנים הקרובות • דרמה בכפר חב"ד
החלטה דרמטית: רבינוביץ וקעניג חתמו הסכם; רבינוביץ יושב ראש


מעקב COL

כמו שדיווחנו כאן אמש, הבוקר מתפרסם על הסכם שנחתם בין יו"ר ועד כפר חב"ד הקודם ר' שמעון רבינוביץ, שרשימתו זכתה השבוע בבחירות לשלושה מנדטים, לר' יענקל קעניג, שרשימתו, א', קיבלה בבחירות שני מנדטים, במסגרתו ימונה רבינוביץ ליו"ר ועד כפר חב"ד המניציפלי. ר' יענקל קעניג, כפי המסתמן, יקבל את תיק החינוך. הוועד המוניציפלי הינו וועד הפועל במקביל ועד האגודה בו מכהן נחמן רייכמן כיו"ר ולמפלגתו יש בה רוב. במקומות רבים בארץ כפילות זו של ועדים יצרה תסבוכות קשות ומחלוקות על סמכויות הועדים, שבמקרים רבים הובילה את הצדדים לבית המשפט. כזכור, ריצתה של מתפלגת א' בנפרד, הייתה על רקע סירובו של המרא דאתרא הרב מאיר אשכנזי, להעניק 'לחיידר ליובאוויטש' סמל מוסד. כעת, לאחר חתימת ההסכם, ימים יגידו אילו הבטחות הבטיח רבינוביץ בדבר החיידר, תמורת התמיכה במועמדותו כיו"ר.

הבוקר מתברר, כי חרף מספר המנדטים הגבוה מבין השלושה שקיבלה מפלגת כ"ח (ארבעה מנדטים) - היו"ר הבא של הועד המוניצפלי כפר חב"ד יהיה ר' שמעון רבינוביץ. "ננהיג את כפר חב"ד מתוך אחריות גדולה, וכרצון רבותינו נשאינו", הוא אומר.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.