מערכת COL | יום כ"א חשוון ה׳תשע״ט 30.10.2018

אסון מחריד בדרום: הרכב נמחץ ומשפחה שלימה נכחדה

משפחה שלימה על ששת ילדיה ושני הוריה נכחדה היום בשעות הצהרים, בכביש 90 מים המלח לכיוון עין גדי, כתוצאה מהתנגשות חזיתית בין שתי מכוניות • שניים נוספים נפצעו באורח בינוני ואדם נוסף באורח קל • לסיפור המלא
אסון מחריד בדרום: הרכב נמחץ ומשפחה שלימה נכחדה
זירת התאונה

אסון מחריד: משפחה שלימה על ששת ילדיה ושני הוריה נכחדה היום בשעות הצהרים, בכביש 90 מים המלח לכיוון עין גדי, כתוצאה מהתנגשות חזיתית בין שתי מכוניות. שניים נוספים נפצעו באורח בינוני ואדם נוסף באורח קל. אחד מהרכבים המעורב בתאונה הקשה עלה באש.

נהג הג'יפ שהיה מעורב בתאונה החזיתית אמר למשטרה: "אין לי מה להסתיר, אתם יודעים בדיוק מה היה שם. זה פעם ראשונה שזה קורה לי. אני לא זוכר מה היה שם, אני יודע שהרגתי אנשים, אני לא נוהג יותר".

בהודעת המשטרה על האירוע נמסר: "מהפרטים הידועים עד כה, מדובר בתאונה חזיתית בין 2 כלי רכב, וכתוצאה מכך החל בוער אחד מכלי הרכב, בו ככל הידוע בשלב זה ישבו מספר אנשים. בנוסף, מטופלים 2 פצועים באורח בינוני מכלי הרכב השני שמעורב בתאונה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לתאונה הקשה: "הלב נקרע לאור האסון הכבד שגדע היום את חייה של משפחה שלמה. רעייתי שרה ואני אבלים יחד עם כל אזרחי ישראל על החיים שנגדעו באיבם ושולחים תנחומים מעומק ליבנו למשפחה ולתושבי פסגות.

"היום, כשרבים מאזרחי ישראל מנצלים את יום השבתון לטיולים בארצנו, אני מבקש מכם לעשות הכל כדי לחזור הביתה בשלום".

יו״ר הכנסת יולי אדלשטיין: "‫משפחה שלמה נמחקה היום באסון נורא. עתידם של שישה ילדים נקטע באחת. אני שולח חיבוק חם לחבריי תושבי פסגות ולבני המשפחה שאיבדו את ילדיהם ונכדיהם באסון הכבד. ‬לכם אזרחי ישראל, ובמיוחד למי שניצל את יום השבתון גם לטיול קצר: סעו לאט ובטוח ושובו הביתה בשלום".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.