מערכת COL | יום י"ט חשוון ה׳תשע״ט 28.10.2018

הכינוס השנתי הארצי: פורצים דרך להבאת הגאולה ● גלריה

קהל רב מכל רחבי הארץ השתתפו אמש (מוצאי שבת) הכינוס הארצי ה-59 של חסידי חב"ד ומעמד קבלת פנים לשבים מחצרות קודשנו בחודש השביעי, בסמיכות לכ' מר חשוון, יום הולדתו של כ"ק אדמו"ר הרש"ב נ"ע ● את שולחן הנשיאות פיארו רבנים, ראשי-ישיבות, שלוחים ומשפיעים ● ההתוועדות שימשה גם מעמד קבלת פנים לאנ"ש והתמימים ששבו משהייתם בחודש השביעי ב'בית חיינו' ● לסיפור המלא
הכינוס השנתי הארצי: פורצים דרך להבאת הגאולה ● גלריה
צילום: שניאור שיף, COL
כמיטב המסורת, נערך אמש (מוצאי שבת) הכינוס הארצי ה-59 של חסידי חב"ד ומעמד קבלת פנים לשבים מחצרות קודשנו בחודש השביעי, בסמיכות לכ' מר חשוון, יום הולדתו של כ"ק אדמו"ר הרש"ב נ"ע.

את הערב פתח המנחה, מנהל המרכז חינוכי חסידותי של צעירי חב"ד בירושלים, הרב נפתלי הכהן רוט בדברי ברכה. הרב רוט הזמין את הקהל הרב ליטול ידיים ולהשתתף בסעודת ה"מלווה מלכה" החגיגית.

הרב יוסף יצחק אהרונוב, פתח בקריאת מכתבו של הרבי לבאי הכינוס הארצי השנתי - מכתב שהרבי היה שולח מדי שנה לכינוס המיוחד.

כמידי שנה, מהווה הכנס "קבלת פנים" לאנ"ש והתמימים ששבו מחצר הרבי בחודש תשרי. הרב זעליג אלטהויז - שליח הרבי בעיר רמלה ומשפיע בישיבת תות"ל בלוד, נשא דברים כנציגם של האורחים ששבו מחצר הרבי. הוא סיפר על האווירה המיוחדת בחודש תשרי אצל הרבי, על ההתוועדויות, ועל ההתרגשות המיוחדת בהשתטחות על הציון הק'.

הרב מאיר אשכנזי מרא דאתרא של כפר חב"ד נשא דברי ברכה, ובהמשך נשאו דברים במהלך הרב משה פליישמן מפעילי המבצעים המרכזיים בכפר חב"ד, הרב יוסף יצחק חיטריק משלוחי הרבי לעיר צפת ומנהל סמינר 'בית חנה' והרב לוי יצחק סלומון, שליח הרבי בכפר יונה.

את הערב הנעימה בניגוני חב"ד מקהלת חסידי חב"ד עם הזמר ר' שמחה פרידמן ובניצוחו של הקלידן ר' אלאור ולנר, שסחפו את הקהל בשירתם בריקודי שמחה.

את המעמד הנעים ר' שמחה פרידמן בליווי מקהלת חסידי חב"ד עם אמן הקלידים ר' אלאור ולנר.

הקהל יצא מהכינוס בתחושת אחדות ובהחלטה נחושה להגשים את השליחות העיקרית שהטיל עלינו הרבי - להכין את העולם כולו לקבלת פני משיח צדקנו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.