מערכת COL | יום י"ז חשוון ה׳תשע״ט 26.10.2018

רבני חב"ד בירושלים בכינוס חירום: לפעול להצלחת רשימת ג'

פועלים ומפעילים למען כבוד התורה והחסידות: כנס חירום של גבאי ורבני חב"ד בירושלים עיה"ק, נערך ביום רביעי בלילה, בהשתתפות נציגים של ארבעים בתי הכנסת של חסידות חב"ד. במרכז הכינוס עלתה חובת השעה לפעול למען כבוד תלמידי הבעש"ט הק' • לסיפור המלא
רבני חב
פועלים ומפעילים למען כבוד התורה והחסידות: כנס חירום של גבאי ורבני חב"ד בירושלים עיה"ק, נערך ביום רביעי בלילה, בהשתתפות נציגים של ארבעים בתי הכנסת של חסידות חב"ד. במרכז הכינוס עלתה חובת השעה לפעול למען כבוד תלמידי הבעש"ט הק'.

במהלך הכינוס הדגישו הדוברים הנכבדים כי מערכת בחירות זו ובעיר הקודש ירושלים בפרט, היא אינה רק מערכה על נציגות מוניציפאלית, אלא מערכה על כבודם של רבותינו תלמידי הבעש"ט, כשלדאבון לב גורמים מסוימים מנסים להשפיל ולבזות כבוד רבותינו מאורי החסידות ח"ו.

בכינוס החירום קראו רבני חב"ד לפעול ללא ליאות בבחינת זה לעומת זה, לפעול במלוא התנופה ולעשות למעלה מהיכולת למען הצלחת רשימת אגודת ישראל בירושלים, לבחירתו של נציג חב"ד ברשימה הרב יעקב הלפרין, ולבחירתו של הרב יוסי דייטש לראשות העיר.
בין הדוברים בכנס החירום היה הגה"ח הרב יוסף יצחק הבלין, רב קהילת חב"ד רמת שלמה בירושלים ויו"ר המכון להפצת החסידות "היכל מנחם" בעיר; סגן שר החינוך ויו"ר אגודת ישראל בעיר הרב מאיר פרוש; יו"ר הרשימה והמועמד החרדי לראשות העיר הרב יוסי דייטש, וחבר העירייה הרב יעקב הלפרין.

גבאי בתי הכנסת ומנהלי בתי חב"ד יצאו בימים אלו בקריאת חירום להירתם בכל הכוח והאמצעים להצלחת הרשימה, לבל יחולל ח"ו שמם וכבודם של רבותינו אדמור"י מאורי החסידות, ובד בבד להכביר בכל הפעולות להפצת התורה והחסידות בעיר.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.