מערכת COL | יום ט"ו חשוון ה׳תשע״ט 24.10.2018

בצפריה נחנך בית ספר 'צלילים' שע"י רשת שתילים

ברגשי גיל נחנך בית הספר 'צלילים' לחינוך מיוחד שע"י רשת שתילים. בית ספר 'צלילים' הינו בית ספר לבנות חינוך מיוחד במאפיינים התנהגותיים רגשיים ונפשיים מהמגזר החרדי, והיחיד מסוגו בארץ ● בית הספר מיועד לבנות חינוך מיוחד והינו יחיד מסוגו במגזר החרדי בישראל ● ראש המועצה מר דוד יפרח: "אעשה כל אשר לאל ידי להצמחת בית הספר ולשגשוגו. אני כראש המועצה רואה בכך שליחות מיוחדת" ● רבה של כפר חב"ד הרב מאיר אשכנזי ורב היישוב צפריה קבעו את המזוזות● לסיפור המלא
בצפריה נחנך בית ספר 'צלילים' שע
את המזוזות קבעו רבה של כפר חב"ד הרב מאיר אשכנזי ורב היישוב צפריה הרב נוח לנדסברג.
הרב מאיר אשכנזי הביע את התפעלותו הרבה מהפעילות וציין כי זו בדיוק הדרך החינוכית עליה אנו מצווים, לדעת, להשכיל ולמצוא בכל תלמידה את החבוי וגילויו בכדי לאפשר לה לקיים את שליחותה בעולמה.

הטקס נפתח בסיור מקצועי רב רושם בהנחיית מנהל בית הספר הרב אליעזר בלוך. בסיור השתתפו מנהלי מחלקות קב"סים ונציגי הפיקוח במהלך הסיור סקרו המשתתפים את העושר החינוכי הקיים בבית הספר החל מתכנון מרחבי הלמידה המתקדמים וכלה במתחמי ההפוגה והמחזקים. כמו כן נסקרו בפני המשתתפים העבודה ההתנהגותית ע"י מנתח ההתנהגות, בה נפרסה לפניהם עיקרי התוכנית היישומית.

במתחם הפרא הרפואי המפואר סקרה רכזת הטיפולים את מגוון הסל הפרא רפואי ואת המפה הטיפולית המלאה.

לאחמ"כ התיישבו המוזמנים לשיח סביב הסוגיות העולות במהלך הבניה של בית הספר ושמעו סקירה על התהליך והדרך בהקמת בית ספר צלילים.

המפקחת גב' מזל בוגנים הביעה את התרשמותה מהמקצועיות ומהגישה הפדגוגית, כשמחרה אחריה גם מנהלת מחלקת החינוך במועצה המקומית שדות דן שהביעה אף היא את הערכה עצומה לעשייה הנפלאה.

הרב ישראל רייסנר מנכ"ל רשת שתילים הודה בדבריו לפיקוח במשרד החינוך ולמועצה המקומית על הליווי ועל הסייעתא דשמיא שליוותה את הקמת בית הספר, עם מציאת מקום לבית הספר ושיבח את מנהל בית הספר הרב אליעזר בלוך שעמל רבות על מנת ששנת הלימודים בבית הספר תוכל להיפתח כסדרה והמקום יהיה מוכן לרווחת התלמידות.

ראש המועצה מר דוד יפרח: " אעשה כל אשר לאל ידי להצמחת בית הספר ולשגשוגו. אני כראש המועצה רואה בכך שליחות מיוחדת"
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.