מערכת COL | יום י"ד חשוון ה׳תשע״ט 23.10.2018

אהרון רזאל מארח את יונתן רזאל: "תן לי את היום הזה" • צפו

20 שנות פעילות מוזיקלית ואהרון רזאל חוגג בת מצווה. כעת הוא מארח את אחיו יונתן רזאל "תן לי את היום הזה" • "לילה ארוך עם אחי יונתן בבית חולים, אחרי שבתו נפצעה קשה כשנפלה בשכונת נחלאות" מספר רזאל • צפו בקליפ
אהרון רזאל מארח את יונתן רזאל:
יום שמח לתעשיית המוזיקה היהודית, יום שמח למשפחת רזאל: שנה וחצי לאחר שיצא האלבום הקודם של אהרן "עד אמצא מקום", הוא משחרר היום סינגל ראשון מתוך אלבומו השניים עשר שבדרך.

את המילים ל"תן לי את היום הזה", כתבו אהרון ואפרת, רעייתו. את הלחן כתב אהרן, ההפקה המוזיקלית, לראשונה של אייל מזיג. הסינגל החדש מבוצע ע"י האחים יונתן ואהרן רזאל.

כל אחד מהאלבומים של אהרן, פגע "בול" בלב של אוכלוסייה אחרת, בני הישיבות התחברו מיד הפכו להמנון את "קבעתי את מושבי בבית המדרש", אחרים התחברו יותר ל"מה עשית היום?". האלבום ה 12, נכתב מתוך מחשבה לחבר את מי שעל התפר, שאוהד את המוסר והערכים היהודיים, גם אם לא זכה להעמיק בש"ס ופוסקים. "תן לי את היום הזה" הוא שיר על תקווה, על ידיעה והכרה בטוב.

>>> להאזנה - לחצו כאן! <<<

"לילה ארוך עם אחי יונתן בבית חולים, אחרי שבתו נפצעה קשה כשנפלה בשכונת נחלאות", נזכר אהרון. "בפתק קטן שהשארתי לו כשיצאתי מוקדם לדרכי, ניסיתי לעודד אותו, שם כתבתי לו בתוך כל החושך: האם הכנת את עצמך לנס שעלול לקרות היום...?"

את הקליפ המרגש ביים אורי מרוז, התמונות מתכתבות עם השיר ומספקות לו את הזווית הוויזואלית על המסע, הפשטות והתפילות, בשילוב חיי היומיום של המשפחה בכינרת, במצפה רמון, בלונה פארק ובמרפסת בצפת.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.