מערכת COL | יום י"ד חשוון ה׳תשע״ט 23.10.2018

אירוע של אחדות בקהילת חב"ד בנתניה • גלריה

אחדות נפלאה בקהילת אנ"ש בנתניה: מאות התאחדו בשמחת הכנסת ספר התורה שנכתב לעילוי נשמת בנות משפחת מעודה ולחיזוק האחדות בין משפחות הקהילה • לסיפור המלא
אירוע של אחדות בקהילת חב
אחדות נפלאה בקהילת אנ"ש בנתניה: מאות התאחדו בשמחת הכנסת ספר התורה שנכתב לעילוי נשמת בנות משפחת מעודה ולחיזוק האחדות בין משפחות הקהילה.

ספר התורה נכתב בעקבות פטירתה של הבחורה נעמי חי'ה מעודה ע"ה, ולעילוי נשמת אחותה דבורה לאה ואמן גב' רויטל ע''ה, בהשתדלותו של יבלחט"א הרב יאיר יחיאמ עודה, מנהל גני חב''ד נתניה, שדחף ללא לאות וניצח על מלאכת גיוס המשאבים לפרויקט.

הספר נכתב על ידי כלל משפחות אנ''ש בעיר, כאשר כל משפחה רכשה עמוד בספר, וקיבלה על כך תעודה מהודרת עם שם הפרשה בה עלה העמוד.

האירוע החגיגי החל בבית משפחת מעודה שיחיו, במעמד סיום כתיבת האותיות. במקביל נערכה הפעלה לילדים עם גב' רבקה קדוש בחצר שיכון חב''ד.

לאחר מכן יצאה תהלוכה חגיגית ובה השתתפו מאות משפחות קהילת חב''ד. אנשים נשים וטף, ובראשם הרב מנחם וולפא שליח הרבי לנתניה יחד עם כל שלוחי הרבי ומנהלי מוסדות חבד בעיר, רב העיר הרב קלמן בר, רב השכונה הרב יהושע רוזנברג, ועוד מרבני ונכבדי העיר, כולם לבושים בבגדי שבת פזזו בשמחה והקיפו את שכונת קריית נורדאו, ברחובה של עיר כשהמונים מצטרפים אל התהלוכה המרשימה. בסיום נערכו הקפות וסעודת מצוה כנהוג.

במהלך הסעודה הודו כל המשתתפים לועד כתיבת הס"ת הרבנים: הרב לוי"צ טייכטל, הרב נפתלי מינצברג, הרב יורם מעודה, הרב שנ"ז סגל, הרב יוסי ניאזוב, והרב נחום גולדשמיד.

על הארגון המדוקדק בכל הנצרך, החל מעצם ההתארגנות המהירה לכתיבת הספר התורה שאיחד את כל הקהילה, וכלה בכל פרטי אירוע הכנסת ספר התורה שנערך ברוב פאר והדר.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.