מערכת COL | יום י"ב חשוון ה׳תשע״ט 21.10.2018

הושקה קהילת היוצרים החרדים BizUP

בהשתתפות למעלה מ-200 עצמאים העוסקים במקצועות הפרסום, עיצוב, מדיה ושיווק, הושקה קהילת BizUP שתהווה חממה מאגדת ליוצרים חרדים ותפעל בשיתוף בית פרוג וג'וינט ישראל • לסיפור המלא
הושקה קהילת היוצרים החרדים BizUP
בהשתתפות למעלה מ-200 עצמאים העוסקים במקצועות הפרסום, עיצוב, מדיה ושיווק, הושקה קהילת BizUP שתהווה חממה מאגדת ליוצרים חרדים ותפעל בשיתוף בית פרוג וג'וינט ישראל.

אירוע ההשקה נערך במהלך כנס מקצועי ראשון מסוגו לעוסקים בתחומי המדיה והעיצוב, שבשיאו הוכרז על הקמת החממה ליוצרים חרדים. בכנס שהתקיים בשבוע שעבר, גדשו מאות משתתפים את מתחם ביזמקס בירושלים, נהנו מכיתות אמן בנושאים אקטואליים ליוצרים עצמאים, החל מניהול פיננסי נכון ועד כיתת קריאייטיב וכיתת עיצוב פנים.

החלק המרכזי של האירוע כלל הרצאות של מומחים מהשורה הראשונה בתחומי היזמות, עיצוב והפרסום. המעצב עטור הפרסים פדי מרגי ריתק את הנוכחים עם שאלות על אתיקה במיתוג, והביא דוגמאות מתוך התערוכה שלו 'חיטה זו חיטה' לשאלות אתיות ופילוסופיות שעולות בעבודה על מיתוג מוצרים ומיתוג חברות.

היזם והסטרטאפיסט טומי בר אב הציג את התיאוריה שלו ל'על אנושיות'. בר אב שהוכתר כאחד משלושים הצעירים המבטיחים של ישראל, פיתח שיטה ליעול הזמן בצורה מקסימלית וניצול המשאבים האישיים לטובת מקצוענות עסקית ואישית.

גם סמנכ"ל משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, אבשה שילין, שמכיר את עולם הפרסום החרדי מכהונתו כמנכ"ל משרד הפרסום מגזרים, ריתק את הנוכחים בהרצאה על ההבטחה לאושר שנמצאת בפרסומות וכיצד ניתן לפצח את נפש האדם במטרה ליצור עבורו נוסחת אושר אמינה.

כאמור, בחלק המרכזי של האירוע, הושקה חממת BizUp - קהילת יוצרים ירושלמית מתחומי המדיה והעיצוב, שתפעל על ידי ביזמקס וג'וינט ישראל ובשיתוף מכללת פרוג ובנק פועלים. מטרת החממה היא ליצור קהילה שתקדם שיתופי פעולה בין החברים ותעניק ליווי מקצועי ואישי לכל אחד מהמשתתפים, על מנת שיהיה מוכן ליציאה לשוק בצורה טובה יותר עם יכולת להרים את העסק שלו בקלות ובבטחון.

לדברי איציק קרומבי מנכ"ל מתחם ביזמקס: "הניסיון שלנו במתחם ביזמקס מוכיח כי קהילות של עצמאיים בתחומי עיסוק ייעודיים, תורמות משמעותית לצמיחה של כל אחד מהחברים בקהילה. המטרה הברורה של קהילת BizUp היא לעזור אחד לשני בתחומי הפרסום, המדיה, העיצוב והצילום, לסייע בקשרים, לחזק שתופי פעולה ולחבר בין לקוחות פוטנציאלים".

האירוע נחתם בהופעה אינטימית ומיוחדת של הפרפורמר שולי רנד, שהלהיב את הקהל בסיפורים אישיים ומוזיקת נשמה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.