מערכת COL | יום ה' חשוון ה׳תשע״ט 14.10.2018

מפלגת מרצ בגבעתיים: בדרך לבחירות 'חובטים' בחסידות חב"ד

סניף מרצ בגבעתיים בחר להתמקד בקמפיין הבחירות שלו בעשייה של תנועת חב"ד - ובכך להשמיץ את שלוחי הרבי ואף את ראש העיר בעצמו • "אסור להשאיר את קוניק לבד מול חב"ד. קוניק מאפשר לחב"ד ולאנשיה להקים דוכנים בכל מקום בעיר, לפנות גם לבני נוער, ולערוך ברחבת הקניון אירועים מדירי נשים בהם רק גברים מופיעים על הבמה", נכתב בפוסט שפרסמו • לסיפור המלא
מפלגת מרצ בגבעתיים: בדרך לבחירות 'חובטים' בחסידות חב
צילום: פייסבוק מרצ גבעתיים
מפלגות שמתמודדות לרשויות המקומיות בערים רבות בישראל, עושות שימוש באלמנטים של הפחדה שמזכירים משטרים אחרים. והנה, לדוגמא: סניף מרצ בגבעתיים שבחר להתמקד בקמפיין הבחירות שלו בעשייה של תנועת חב"ד. בפוסט שפורסם ביום חמישי שעבר, נראה ראש העיר המכהן, רן קוניק כשהוא מניח תפילין, כך פרסמה לינור בר-אל, מערוץ 20.

בהמשך הפוסט נכתב, כי "אסור להשאיר את קוניק לבד מול חב"ד. קוניק מאפשר לחב"ד ולאנשיה להקים דוכנים בכל מקום בעיר, לפנות גם לבני נוער, ולערוך ברחבת הקניון אירועים מדירי נשים בהם רק גברים מופיעים על הבמה. תנועת חב"ד הכפילה את כוחה ואת נוכחותה בעיר בשנים האחרונות למרות שאחוז האוכלוסייה המאמינה בעיר לא גדל".

והנה עוד דוגמא: גם תנועת 'רמת השרון החופשית', המתמודדת לבחירות למועצה בעיר, פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה את דברי ההפחדה הבאים – תחת הכותרת 'האיום כאן':

"ברמת השרון פועל גרעין תורני מתוקצב ומאורגן, שהגיע לכאן במטרה מוצהרת לשנות את צביון העיר. בכוונת הגרעין ללמד את תושבי העיר מהי הדרך הנכונה להיות יהודים, להחזיר את ילדי העיר בתשובה, ולעודד מגורים ברמת השרון… מדוע יש לפעול – ועכשיו – כדי לבלום את הגרעין התורני ברמת השרון? אם לא נבלום את המשך התרחבות הגרעין על שלל פעילויותיו, רמת השרון שבה יחיו ילדינו תהיה שונה משמעותית מרמת השרון החופשית שאנו גרים בה היום לא רק בגודלה אלא גם באופייה. בית שמש וערד הן דוגמאות למקומות שבהן המאבק הזה כבר הוכרע".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.