מערכת COL | יום ג' חשוון ה׳תשע״ט 12.10.2018

שלוחי אדוננו: התלמידים השלוחים התכנסו ליום עיון • סיקור מלא

רגע לפני שהם יוצאים בשליחותו של הרבי לישיבות 'תומכי תמימים' ברחבי ארץ הקודש, נכנסו עשרות 'התלמידים השלוחים' אל הרבי המשלח, לאהל הק', והשתתפו ביום עיון והכנה בשכונת קראון הייטס בארגון וביוזמת 'ועד תלמידי התמימים העולמי' • גלריית תמונות, סיקור מלא
שלוחי אדוננו: התלמידים השלוחים התכנסו ליום עיון • סיקור מלא
צילומים: שניאור מור יוסף, שניאור רייניץ

שלמה מן, COL

רגע לפני שהם יוצאים לשליחות לישיבות 'תומכי תמימים' ברחבי ארץ הקודש - נכנסה קבוצת 'התלמידים השלוחים' אל המשלח, לאהל הק', והשתתפו ביום עיון והכנה בארגון 'ועד תלמידי התמימים העולמי'.

בשעות הבוקר, נסעו עשרות התלמידים השלוחים אל האהל הק', שם למדו יחד חסידות קודם התפילה. לאחר מכן התפללו שחרית והתיישבו לכתיבת פ"נ.

בסיום כתיבת הפ"נים, חתמו השלוחים על פ"נ כללי, ונכנסו אל האהל הק', יחד עם מנהל ומשגיח ישיבת "תומכי תמימים" המרכזית - 770, הרב שלמה זרחי, שהקריא את הפ"נ הכללי.

בצאתם מן האהל הק', התיישבו השלוחים באחד מה'טענטים' הסמוכים לארוחת בוקר והתוועדות רעים לבבית, שבה נשא דברים הרב זרחי. ההתוועדות נחתמה בניגון "שלוחי אדוננו" בו פרצו התלמידים השלוחים במעגל סוער.

המושב השני נפתח בתפילת מנחה ב'זאל הקטן', ומיד לאחריה נכנסו התלמידים השלוחים לאמירת תהלים בחדרו הק' של הרבי. מחדרו של הרבי יצאו כולם לחזית בית חיינו, לעריכת התמונה הקבוצתית על רקע 770.

לאחר מכן, התאספו התלמידים השלוחים בבנין 'בית הכנסת אורחים' שע"י 'ועד תלמידי התמימים', שם נערכו סדנאות העשרה מרתקות: הרב שמואל אבצן, משפיע בישיבת תות"ל המרכזית 770, נשא דברים נלהבים על מטרת השליחות - קבלת פני משיח צדקנו, ועל הדרך להחדיר זאת בקרב תלמידי הישיבות; והרב נחמן יוסף טווערסקי, ר"מ בישיבת אהלי תורה ומשפיע בשכונת קראון הייטס, ביאר בטוב טעם את שיטתו של הרבי בחינוך, כשהוא מתבל את דבריו בסיפורים ופנינים מיוחדים. בין הדברים הוכרז על פרוייקט מיוחד בו תתמקד עבודתם של התלמידים השלוחים במשך השנה, ולאחר מכן נערך פאנל עם התלמידים השלוחים בשנת תשע"ח, שבו שיתפו השלוחים את חבריהם ברעיונות שונים לתועלת השליחות.

לאחר אתנחתא קלה, התקיימה ארוחת ערב והתוועדות חסידית בביתו של ר' גדי בליזינסקי, בהשתתפות מנהל ומשגיח ישיבת תומכי תמימים המרכזית - 770, הרב שלמה זרחי.

בהתוועדות, שנחתמה בשעות הקטנות של הלילה, עורר הרב זרחי את התלמידים השלוחים להתמסר לכל תלמיד ותלמיד, לחקוק בו את החידושים הנפלאים של הרבי בלימוד התורה ובעבודת ה', ולקשרו בהתקשרות פנימית באילנא דחיי.

התלמידים השלוחים יצאו מן יום העיון בתחושת רוממות וציפייה להגשים את ייעודה של השליחות, ולהתראות בעיני בשר עם המשלח בגאולה האמתית והשלימה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.