מערכת COL | יום ב' חשוון ה׳תשע״ט 11.10.2018

משלחת חב"ד ניחמה את משפחות נרצחי הפיגוע בברקן

משלחת חב"ד ניחמה את משפחות נרצחי הפיגוע בברקן. אל הביקור בבית משפחת קים יחזקאל הי"ד בבית שאן, הצטרפו השליח הראשי של חב"ד במדינת אילינוי שבארצות הברית הרב מאיר שמעון ורעייתו מרים מוסקוביץ משיקגו יחד עם שליחי חב"ד בראש העין הרב בנימין ובנו הרב אביגד עקיבא • גם בראשון לציון חברי המשלחת, יחד עם שליח חב"ד בשכונת מישור החוף הרב ינון ששון פגשו את משפחתו של זיו חג'בי הי"ד שחלקם מתגוררים בארצות הברית שם הם קשורים לשליחי חב"ד • לסיפור המלא
משלחת חב
משלחת צעירי חב"ד ערכה ביקור ניחומים אצל משפחות נרצחי הפיגוע בברקן.

אל השליח הרב מנחם קוטנר מצעירי חב"ד למען נפגעי הטרור, הצטרפו השליח הראשי למדינת אילינוי הרב מאיר שמעון ורעייתו מוסקוביץ משיקגו והשלוחים בראש העין הרב בנימין ובנו הרב אביגד עקיבא.

בבית האבלים התכנסו בני משפחה וחברים להתאבל על קים הי"ד יחזקאל, אמא צעירה לתינוק בן שנה וחצי שנרצחה באכזריות רבה על ידי מחבל נתעב.

האב סיפר לחברי המשלחת כיצד ברגש אבהי הגיע למקום הפיגוע במהירות ולדאבון לב גילה בעצמו כי בתו נרצחה.

מנחמים רבים סיפרו על מעשי החסד של בתו שהייתה מסייעת לנזקקים בסתר. ״עוד בהיותה בבית הספר התחברה לילדה שהייתה דחויה חברתית ואימצה אותה שנים ארוכות עד שמצאה את מקומה שוב בחברה״, סיפרה אחת המנחמות.

גם בראשון לציון, חברי המשלחת יחד עם השליח הרב ינון ששון, פגשו את משפחתו של הנרצח זיו הי"ד חג'בי שחלקם מתגוררים בארצות הברית ועומדים בקשר רציף עם שליחי חב"ד.

המשפחות השכולות הגיבו בהתלהבות לרעיון אותו העלה בפניהם הרב קוטנר, לקיים הדלקת נרות חנוכה מרכזית במקום הפיגוע בסימן האור ינצח שיאורגן בתוך המפעל יחד עם השליח מנדי קורנט בברקן.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.