מערכת COL | יום י"ג ניסן ה׳תשס״ה 22.04.2005

חברי אגו"ח נפגשו בושינגטון בנושא הספרים

שניים מחברי אגו"ח שמינה הרבי, הרב שלום דובער לוין והרב שלמה קונין יחד עם בניו יוסי וחיים, שהו אתמול בושינגטון לקראת י"ב ניסן, למטרת פגישות חשובות בנושא גאולת הספרים. הפגישה הראשונה הייתה - עם סגן שרת החוץ מר ברנס, ביחד עם אנשי לשכת שרת החוץ. מר ברנס סיפר בין השאר, כי ביום י"א בניסן נפגשה שרת החוץ קונדוליסה רייס עם שר החוץ הרוסי, ודרשה ממנו את החזרת הספרים לספריית אגודת חב"ד בניו-יארק. שר החוץ הרוסי עדיין לא השיב דבר ברור, אמנם אמר סגן שר החוץ מר ברנס, שבדעתו להציע לצד הרוסי, כי לקראת היום התשיעי במאי, כאשר העם הרוסי יחגוג את נצחונם נגד הגרמנים לפני ששים שנה, יחזירו הרוסים ביום זה לספריית חב"ד בנ.י. את ארכיון כ"ק אדמו"ר מוהריי"צ נ"ע, אשר נשלל ע"י הרוסים מהנאצים ימ"ש.
חברי אגו
הרב קונין והרב לוין עם הסנטור ליברמן
אחרי שהנאצים שללו את הארכיון הזה של כ"ק אדמו"ר מוהריי"צ נ"ע. וסיים סגן שרת החוץ, שזאת תהי' התחלה טובה להחזיר את ספריית ליובאוויטש, ורוסיה תראה בזה לכל העולם, כי רוסיה רוצה להתפייס עם אלו שסבלו כ"כ במשך השנים.

בהמשך נפגשו עם הסנטור ליברמן, שעסק לאחרונה בהעלאת נושא הספרים. הרב קונין הודה לו על כך, ומסר לו חבילת מצות לקראת הסדרים. ואילו הסנטור הבטיח שימשיך לעסוק בזה, עד שנזכה להחזרת הספריה לידי ספריית חב"ד בנ.י

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.