מערכת COL | יום א' חשוון ה׳תשע״ט 10.10.2018

צמרת משרד החינוך ביקרה ב'פאר מנחם' - חב"ד אלעד

צמרת משרד החינוך ערכה ביקור בתלמוד תורה פאר מנחם חב"ד אלעד. את המשלחת ליוו הרב אליהו קרישבסקי מנכ"ל רשת אהלי יוסף יצחק, מפקחי ממשרד החינוך, והמד"א של קהילת חב"ד הרב שניאור זלמן ירוסלבסקי • לכתבה המלאה
צמרת משרד החינוך ביקרה ב'פאר מנחם' - חב


בתנופה מחודשת נפתח זמן החורף בתלמוד תורה פאר מנחם חב"ד אלעד. רק לפני שבועות ספורים שבו לספסלי הלימודים, והתלמידים עם מחנכיהם כבר שוקדים על לימודיהם באווירה חסידית תוססת.

תכונה רבה הורגשה אתמול (ג') בתלמוד התורה עם הגעתם של צמרת משרד החינוך, בראשות מנכ"ל משרד החינוך מר שמואל אבואב לביקור לצורך התרשמות מקרוב והכרה של הצוות החינוכי בראשות המנהל הרב שלמה אלבז המוביל להישגים בלימודים ובפיתוח כישורי התלמידים בשילוב של חינוך טוב וחסידי.

את המשלחת ליוו הרב אליהו קריצ'בסקי מנכ"ל רשת אהלי יוסף יצחק, ומספר מפקחים ממשרד החינוך. כיבד בנוכחותו המד"א דקהילתנו הרב שניאור זלמן ירוסלבסקי, למרות חתונת בנו באותו יום. 

המנהל הציג בפני המשלחת את דברי החזון של תלמוד התורה: "תפקידנו לגלות את האוצר הטמון בכל ילד, להאמין ביכולותיו ולהביאו להצלחתו בלימוד מתוך יראת שמים".

בפני חברי המשלחת הוצגו קירות המסדרונות המפוארות בתמונות אדמור"י חב"ד שהם אבני היסוד של חסידות חב"ד, וציורים מרשימים ואף נהנו לצפות בתלמידים כשהם משחקים בזמן ההפסקה והתרשמו מאוד מהאוירה. וכמן כן שוחחו המבקרים עם אחדים מהתלמידים והתרשמו מהם.

ברגשי כבוד עמדו תלמידי כיתה ו' של המחנך היקר הרב יוסף יצחק מיפעי ושרו יחד במקהלה שיר על נושא "אהבת ישראל" הקרוב ללבם של חסידי חב"ד ההתרגשות הייתה רבה. ניכר כי התלמידים מתחברים למילים והתוכן המיוחד הטמון בהם והדבר השפיע על כל הנוכחים.

דברי ברכה נשמעו מאת התמים יוסף יצחק בן הרא"ש שבשפתו העשירה הדהים את הנוכחים באמירתו את הדברים בחיות ובהתלהבות. הרצאה קצרה ומאלפת ניתנה מאת היועץ החינוכי הרב ראובן כהן, אשר דבריו המחישו את הצורך בסיוע השוטף והמסור של משרד החינוך על מנת לקדם כדרוש את כלל התלמידים ולהצעידם להישגים מרשימים. נציג התלמידים הת' שלוימי וילהלם ברך את מנכ"ל המשרד וריגש אותו עד דמעות כשבסיום הוא חיבק את התלמיד בחום.

המנהל סיכם את הפגישה בפני הנוכחים בדברים חמים על אנשי משרד החינוך אשר לדבריו מתאמצים להסדיר בצורה הטובה ביותר את כל הדרוש כדי לתת לתלמודי התורה את הכלים להצליח לגדל תלמידים חסידים יראי שמים ולמדנים, ובדברי שבח מעוררים על הפעילות הברוכה של רשת אהלי יוסף יצחק על ידי הרב אליהו קרישבסקי שעוזר להוביל את החינוך החבדי בכל התחומים הלימודיים והחסידיים ובהנחלת הערכים היסודיים והחשובים ביהדות ובחסידות בצורה ייחודית ומקצועית והודה לו על עשייתו הברוכה לכל אורך השנה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.