מערכת COL | יום ל' תשרי ה׳תשע״ט 09.10.2018

חנוכת מבני קבע לגני חב"ד הר חומה

בהתרגשות רבה ובשעה טובה ומוצלחת נחנכו שני מבני קבע עבור "גני חב"ד הר חומה" בירושלים ת"ו שנבנו על ידי עיריית ירושלים אגף מנח"ח אודות לפעולתו הרבה של חבר המועצה ונציג חב"ד הרב יעקב הלפרין • לסיפור המלא
חנוכת מבני קבע לגני חב
בהתרגשות רבה ובשעה טובה ומוצלחת נחנכו שני מבני קבע עבור "גני חב"ד הר חומה" בירושלים ת"ו שנבנו על ידי עיריית ירושלים אגף מנח"ח אודות לפעולתו הרבה של חבר המועצה ונציג חב"ד הרב יעקב הלפרין.

שליח הרבי, רב הקהילה ומנהל בית חב"ד הרב שניאור זלמן כהן קיבל את האורחים וסיפר על השתלשלות קבלת המבנים והמאמץ הרב שנדרש לכך. הוא הודה בדבריו לכל אלו שהביאו זאת אל המוגמר ובראשם הרב יעקב הלפרין ומנהל אגף מנח"ח בעיריית ירושלים הרב איתמר בר עזר שעשה כל שביכולתו מול גורמי העירייה ומניעות נוספות לטובת העברת המבנים לגני חב"ד בשכונה.

הרב בר עזר פתח בביאור אמרת רבותינו נשיאנו "שכפי שנעמדים בשבת בראשית, כך ימשיך כל השנה" ושיתף את הנוכחים בהתרגשותו הרבה מאירוע זה בשל כל הקשיים שנערמו וב"ה באו לפתרונם וההשגחה פרטית המופלאה שהביאה לכך.

הרב הלפרין הדגיש בדבריו שכל פעולותיו הינם אך ורק בכוח השליחות של הרבי וביקש להודות למנהל אגף מנח"ח וכל הצוות הפועל אתו, יחד עם ברכת יישר כוח לשליח הרב כהן שבזכות דחיפתו התמידית ועקשנותו החסידית פעלנו במרץ הנכון לקבלת הגנים. הרב הלפרין הוסיף כי ממש בשבועיים שקודם פתיחת הלימודים היה מי שטען בעירייה שהגנים שייכים לרשת גנים אחרת וראו בפועל ממש את ברכתו של הרבי לטובת גני חב"ד.

בסיום דבריו העלה על נס את 'רשת גני חב"ד באה"ק' ובראשם הרב יעקב ליברמן שנכח באירוע שאודות להתנהלות והארגון הנכון והמסודר של הרשת ניתן לפעול איתם ולסייע לכל גני חב"ד שתחת ה'רשת' הפזורים ברחבי ירושלים.

לסיום ביקש הרב כהן ממנהלת הגנים בהר חומה גב' טורקוב שתשמיע את ברכתם של כל הצוות וילדי הגנים כשבדבריה עמדה גם על החוויה השלילית של הגנים הממוקמים בתוך מבני קרוונים והמעבר מאפילה לאורה ממש של שני הגנים שזכו בכך. היא הודתה בדבריה לכל הצוות המסור ובראשם למפקחת הגנים גב' וויס.

הנוכחים התכבדו בקביעת המזוזות על כל פתחי הגנים ובתוכם קבעו מזוזה השליח ומנהל הפעילות הרב מנחם טורקוב שגם עמד בראש ארגון האירוע הנפלא והשליח ומנהל אגף לדוברי צרפתית הרב אברהם אסולין.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.