מערכת COL | יום ל' תשרי ה׳תשע״ט 09.10.2018

בהשקעה של 4 מיליון: 'כולל חב"ד' חנך מעון מהמפוארים בארץ

אחרי השקעה רבה, נחנך במעמד חגיגי מעון חדש של 'כולל חב"ד' בקריית ביאליק, המצטרף לרשת 'מעונות חיה' הפזורים בכל רחבי הארץ ושמם יצא למרחוק כמעונות איכותיים ומושקעים • במעון החדש, שישרת את כל גווני האוכלוסייה בעיר, הושקע מאמץ רב, עד לפרטים הקטנים ביותר • לכתבה המלאה
בהשקעה של 4 מיליון: 'כולל חב
צילום: אהרל'ה קרומבי
במעמד חגיגי נחנך מעון חדש של 'כולל חב"ד' בקריית ביאליק, המצטרף לרשת 'מעונות חיה' הפזורים בכל רחבי הארץ שנבנו בעזרת משפחת מיראלשוילי. שמם של מעונות האיכות יצא למרחוק בקרב מאות הורים מרוצים.

במעון החדש, שישרת את כל גווני האוכלוסייה בעיר, הושקע מאמץ רב, עד לפרטים הקטנים ביותר, תוך דגש עיקרי על ציוד, יחס חם, אוהב מכבד ואמפתי, טיפול פיזי – לרבות ארוחות מזינות ובריאות ברמה גבוהה, אווירה יהודית-חסידית ומתן מענה לצרכים ההתפתחותיים.

ב'כולל חב"ד' לא התפשרו על שום פרט, וזאת בכדי לתת את המענה המושלם: האיכותי מצד אחד והחסידי-ערכי מצד שני. התגובות המרגשות של ההורים, ביום הראשון לפתיחת המעון, המחישו שההשקעה השתלמה.

בפתח המעמד, בו השתתפו בין היתר שלוחי הרבי מהשכונות השונות בקריות, נשא דברים ראש העיר, מר אלי דוקורסקי, שהינו ידיד וותיק של חב"ד. ראש העיר דיבר על שמחתו בפתיחת המעון החב"די החדש ובירך את התורמים הנכבדים, משפחת פרוכטר, שתרמה את המעון לעילוי נשמת הוריה של גברת פרוכטר, תבדלחט"א.

בשם 'כולל חב"ד', דיבר הרב מנדי בלוי, שהעלה על נס את ההירתמות של משפחת התורמים שהבינה את החשיבות הגדולה להקים מפעל חינוכי שיגדל את דור העתיד בארץ ישראל, מתוך מסירות ואכפתיות והענקת חינוך יהודי.

הרב משה אוירכמן, שליח הרבי הראשי בקריות, דיבר בהתרגשות על הבשורה הגדולה בחנוכת המעון שישרת את תושבי האזור ועל הרמה הגבוהה שהוא ניחן בו. כמו כן הזכיר את הרב שלום דוכמן, מנהל 'כולל חב"ד', הפועל במרץ רב לפתיחת עוד ועוד מפעלי חינוך וחסד גדולים בכל רחבי הארץ. הרב אוירכמן ציין כי אנו עומדים בשלושים לפטירת הרב יוסף בלוי שסייע רבות לפעילות בקריות. "אין יותר סמלי מחנוכת המעון מאשר בתוך השלושים", אמר.

את האירוע הפיקה חברת צבעים הפקות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.