מערכת COL | יום כ"ד תשרי ה׳תשע״ט 03.10.2018

המופע שהפך כמעט למסורת: אוהד & דדיה כבשו את ניו יורק

אוהד מושקוביץ ואיציק דדיה הופיעו באחד מימי חול המועד סוכות בפני קהל אלפים בניו יורק, במופע השנתי שנערך בחג סוכות • מלווים בגרשון פריישטט ביצעו השניים את מיטב הקלאסיקות מכל הזמנים לצד חומרים חדשים • לכתבה המלאה
המופע שהפך כמעט למסורת: אוהד & דדיה כבשו את ניו יורק
צילום: שימי קוטנר, COL
במופע חגיגי שהפך כמעט למסורת בחג הסוכות, מילאו השניים את אולם ה'Master Theater' בניו יורק, שני הסופרסטארים מישראל אוהד מושקוביץ ואיציק דדיה.

אוהד, שעבורו ניו יורק הוא ביתו השני, נתן לקהל הביתי את השואו שהם כל כך אוהבים ומכירים היטב, את האנרגיות והקול האדיר שאינו נגמר. אליו הצטרף איציק דדיה שאט אט מבסס את מעמדו בתפוח הגדול כמרענן הרשמי של המוזיקה היהודית, ויחד הציגו מופע אדיר ומושקע בהפקתו של דוד פדידה, שכמותו לא ראתה ניו יורק זמן רב.

כשהם מלווים במאסטרו גרשון פריישטט והתזמורת שהוטסה מישראל, ביצעו אוהד ודדיה את מיטב הקלאסיקות מכל הזמנים, כשלמעשה אוהד השיק לראשונה את אלבומו החדש 'בשעה טובה' שיצא בחודש האחרון. עבור הקהל היתה זאת הזדמנות ראשונה לשמוע בלייב את להיטי האלבום החדש, בהופעה חיה.

ביצועי סולו מהדהדים, דואטים משותפים, ורגעים בלעדיים שכמותם לא נראו עדיין על הבמה. מלווים בקטעי מולטימדיה ותצוגת תאורה מיוחדת של מנדי בוארון, כשמעל הכל מרעים קולו האדיר של מנחה הערב, נחום סיגל האגדי, כל אלה חברו למופע אדיר שאלפי הנוכחים באולם לא ישכחו בקרוב.

צפו בתיעוד מהמופע:
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.