מערכת COL | יום י"ב ניסן ה׳תשס״ה 21.04.2005

אלפים ישתתפו בסדרי פסח ציבוריים של בתי חב"ד

במוקד הטלפונים הארצי של צעירי-חב"ד התקבלו אלפי פניות של אזרחים שביקשו להתארח בסדרים הציבוריים שיקיימו בתי חב"ד בכל רחבי הארץ. בנוסף למוקד הארצי, פועל 24 שעות ביממה אתר האינטרנט המרכזי של צעירי-אגודת-חב"ד המציג פרטים מלאים על כמאה וחמישים סדרי-פסח בכל רחבי הארץ. האתר העולמי של תנועת חב"ד מפעיל אף הוא מערך מידע דומה על מאות סדרי-פסח בכל רחבי תבל. בסדרי הפסח בארץ ישתתפו עולים חדשים, חיילים בודדים, אמהות וילדים, משפחות נזקקות, משפחות נפגעי הטרור וכן כל מי שמעוניין לקיים סדר-פסח כהלכתו ואינו יודע כיצד.יו"ר צעירי-חב"ד ויו"ר אגודת-חסידי-חב"ד בישראל הרב יוסף-יצחק אהרונוב: "כמעט בכל עיר בישראל יערך השנה סדר ציבורי של צעירי-חב"ד. הקמפיין  הביא לגידול מרשים במספר הישראלים שנרשמו לסדרים, בעיקר משפחות חד-הוריות, בודדים וקשישים. לא ציפינו לכזאת הצלחה של הקמפיין והמבצע כולו. הסלוגן, העיצוב, והפרסום בתחנות הרדיו ובאינטרנט, עשו את שלהם והביאו להצלחה הגדולה".המשך הכתבה ותמונות ב'כתבה מלאה'
אלפים ישתתפו בסדרי פסח ציבוריים של בתי חב
קמפיין על אוטובוסים ברחבי הארץ

לפני שבועיים פתח מרכז צעירי-אגודת-חב"ד בקמפיין ארצי לפרסום האפשרות להשתתף בסדרים הציבוריים של בתי חב"ד - לציבור הרחב. שלטים עלו אוטובוסים נעו במשך שבועיים עם השילוט האמור, תשדירי פרסומת ברדיו ובאנרים באתרי האינטרנט Ynet, וואלה ו-NRG ('מעריב'). מרכז מידע טלפוני מסר פרטים לפונים בטלפון, ובאתר צעירי-חב"ד התרפסמה רשימה של כמאה וחמישים סדרי פסח ציבוריים בהם ישתתפו עולים חדשים, ישראליים, אמהות וילדים, חיילים וצעירים, משפחות נזקקות ומשפחות נפגעי הטרור.

הקמפיין והתמיכה בסדרי הפסח התאפשרה באדיבות תרומה לעילוי נשמת מרת ורדה בת ר' מאיר ז"ל, על-ידי בני משפחתה שיחיו.

כדי להיענות לפניות הרבות, שהיו צפויות בעקבות קמפיין הפרסום הגדול, הפעיל מרכז צעירי-חב"ד מוקד ארצי שפעל בשני ערוצים: באמצעות הטלפון ובאתר האינטרנט. אלפים פנו אל המוקדים הללו לברר את המקומות המדוייקים שבהם יתקיימו הסדרים, בקרבת ביתם, ופנו להירשם על-פי הפרטים שקיבלו.

פונים רבים היו ישראלים שיצאו לחופשה בחו"ל וביקשו לברר היכן יוכלו לחגוג את ליל הסדר בחו"ל. המוקדים סיפקו לפונים כתובות של הסדרים בעולם כולו. המוקדנים דיווחו על תגובות חמות ונלהבות של הפונים.


פסח עם משפחות נזקקות ונפגעי הטרור

צעירי-חב"ד לא שוכחים בליל הסדר את אותם אלו שאין באפשרותם לחגוג את ליל הסדר כדבעי. סדרי פסח מיוחדים, יערכו השנה, לגלמודים וקשישים, משפחות חד הוריות ומשפחות נזקקות. במקביל, פעל מטה צעירי חב"ד למען נפגעי טרור, להזמין מאות ממשפחות נפגעי הטרור, שיקיריהם נפגעו בפעילות איבה בעשור האחרון.

סדרי פסח של בתי חב"ד בעולם

ברחבי העולם יקיימו בתי חב"ד סדרים ציבוריים במאות מקומות. בין הסדרים בעולם יתקיימו סדרים מיוחדים למטיילים ישראלים. ריכוז מידע על סדרי פסח למטיילים ישראלים באתרי התיירות המועדפים על הישראלים מתפרסם בידיעה נפרדת.

'סדר' הפסח נערך ב"ליל-הסדר" - במוצאי שבת, י"ד בניסן תשס"ה (23 לאפריל 2004). לצפייה בטבלת סדרי פסח בישראל לחץ כאן

לאיתור 'סדר-פסח' בעולם - הקש כאן


הקמפיין באתרי האינטרנט NRG ('מעריב'), וואלה, ו-Ynet


ה'באנר שפורסם באתרי האינטרנט
'כולם יהיו בסדר'

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.