מערכת COL | יום י"ט תשרי ה׳תשע״ט 28.09.2018

הפאנל המדובר על שנת נ"א-נ"ב עם הרבי • כעת הוידאו

לאור בקשת רבים מגיש COL וידאו מלא ואיכותי מפאנל דער רבי האט אלץ באווארנט מעורר ההדים שקיים ועד תלמידי התמימים העולמי בשבוע שעבר בחצרות קודשנו, והתמקד בשנת תשנ"א-תשנ"ב במחיצת הרבי, השיחות שזכינו לשמוע בה והתייחסויותיו והוראותיו של הרבי למצבנו עתה, אחר ג' תמוז • צפו בוידאו
הפאנל המדובר על שנת נ

בשבוע שעבר קיים "ועד תלמידי התמימים העולמי", המופקד על אירוחם הגשמי והרוחני של אלפי תלמידי התמימים המסתופפים בחצרות קודשנו בחודש החגים, פאנל מיוחד ומעמיק על שנת תשנ"א-נ"ב במחיצת הרבי, במהלכה זכינו לשמוע את השיחות האחרונות לעת עתה מפי קדשו, בהן העניק הרבי הנחיות והדרכות למצבנו עתה.

במשך כשלוש שעות ישבו ארבעה מתלמידי התמימים באותה תקופה, בהם אלו שזכו להשתתף בעצמם ב'חזרה' על השיחות וכתיבתן, ושיתפו את המשתתפים במאורעות השנה הפלאיים, בשיחות הקודש העמוקות ובמשמעות המאורעות והשיחות לתקופתנו .

בפאנל השתתפו: הרב חיים שאול ברוק, מנהל 'ועד הנחות בלה"ק; הרב מנחם מענדל קפלן, חבר מערכת 'ועד הנחות בלה"ק'; הרב אליעזר זקליקובסקי, שליח הרבי במונרו, ניו ג'רזי, והרב פסח שמערלינג, שליח הרבי בפאר-ראקווי ניו יורק, והוא הונחה ע"י הרה"ת יודי אייזנבך.

דגש מיוחד ניתן לעובדה כי בשיחות אלו הרבי הבהיר לנו עניינים רבים, שבדיעבד התבררו ההדרכה והכוונה למצבנו עתה.

כל אחד מן המשתתפים העניק מבט מיוחד על אותה תקופה, וכך הקיף הפאנל את הנושא מזוויות שונות ומגוונות. במשך שעות ארוכות עסקו המשתתפים בפאנל בעיון בשיחותיו הקדושות של הרבי ובמשמעותן של ביטויים שמיימים, העלאת זכרונות מרגעים במחיצת הרבי ומהחלוקות הרבות, וסקירה על אופי כתיבת השיחות וסגנון הדברים באותה תקופה.

כעת מתכבד COL להגיש את הוידאו המלא מהפאנל.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.