מערכת COL | יום י"ח תשרי ה׳תשע״ט 27.09.2018

מרתון של שמחת חג עם בית חב"ד כפר סבא

אירועי חג הסוכות של בית חב"ד כפר סבא בהנהלת השליח הרב אהרון קניבסקי מנהל בית חב"ד ויו"ר מוסדות חב"ד בעיר, הגיעו לשיאן ביום רביעי ב' דחול המועד, כשהמונים השתתפו בערב חסידי מרגש ומרומם של שמחת בית השואבה עם ענק הזמר החסידי אברהם פריד • לסיפור המלא
מרתון של שמחת חג עם בית חב
צילום: אפרים גרינוולד

אירועי חג הסוכות של בית חב"ד כפר סבא, בהנהלת הרב אהרון קנייבסקי מנהל בית חב"ד ויו"ר מוסדות חב"ד בעיר, הגיעו לשיאם באירוע שמחת בית השואבה עם ענק הזמר החסידי, אברהם פריד, שהתקיים בחול המועד סוכות בהיכל התרבות בעיר, כשהאולם מלא עד אפס מקום בתושבי העיר, שבאו להנות ולשמוח בשמחת החג, ולהצדיע לפעילות בית חב"ד כפר סבא ולשלוחים הפזורים ברחבי העיר, על עשייה ללא הפסקה בגשמיות וברוחניות, בימי החולין כמו גם בחגים ובמועדים.

את האירוע הנחה השדרן החסידי ר' אפרים קמיסר, ששזר בטוב טעם את הקטע האומנותי – הופעתו המדהימה של אברהם פריד בניצוחו של יובל סטופל, יחד עם ההצדעה לבית חב"ד ושלוחי הרבי בעיר.

סרטון תדמית קצר הציג במספרים את פריסת הפעילויות של בית חב"ד ומוסדותיו.

 את ברכת עיריית כפר סבא הביאו ראש העיר מר צביקה צרפתי, וממלא מקום ראש העיר עו"ד איתן צנעני, שהפליגו בשבחו ובחיוניותו של בית חב"ד, המעניק חמצן רוחני לכל אנשי העיר ללא יוצא מן הכלל. מר צנעני הטעים בדבריו כי הפעילות של בית חב"ד אינה רק 'יהדות' אלא גם 'נשמה'...

רגע השיא באירוע היה כשאברהם פריד הזמין לבמה את השלוחים בעיר להצטרף לריקוד במחרוזת ניגוני חב"ד, כשאליהם מצטרפים ראש העיר וממלא מקומו.  

על ההפקה המושלמת הופקדה חברת מיכאל כפלין הפקות.

היתה זו חוליה מרכזית בשרשרת אירועים נוספים שכללה שמחת בית השואבה מרכזית עם ישי לפידות, ושמחת בית השואבה ומסיבות לילדים מידי יום בשכונה אחרת של העיר: בשכונת ותיקים על ידי השליח הרב יוסי בייטש, בשכונת אליעזר על ידי השליח הרב שלומי אזימוב, בשכונה הירוקה על ידי השלוחים הרב מענדי קנייבסקי והרב מענדי קוט, בשכונות הראשונים ותקומה על ידי השלוחים הרב אלעד כהן והרב דובי רבינוביץ', בשכונת הפרחים על ידי השליח הרב ראובן זאייאנץ, בבית הרפואה מאיר על ידי השליח הרב מענדי ליפקין, ועם בני הנוער בעיר על ידי השליח הרב מוישי חזן.

צוותי בית חב"ד ואנ"ש איישו את הסוכות במוקדים המרכזיים בעיר במהלך כל ימי חול המועד וזיכו את המבקרים במבצע לולב. כשבמקביל פקד צוות עם סוכה  ניידת את אנשי כוחות הביטחון בגזרת כפר סבא ועוטף קלקיליה וזיכה אותם במצוות החג. 

ביממות שנותרו עד שמחת התורה יצא בית חב"ד כפר סבא בפרסום נרחב לציבור לבוא ולהשתתף בהקפות ראשונות במוקדי ההקפות בכל רחבי העיר. 

שמח בכפר סבא, כבר אמרנו?!

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.