מערכת COL | יום ז' תשרי ה׳תשע״ט 16.09.2018

ועד כפר חב"ד לתושבים: "לא לרשימה נפרדת" ● הקרב על הועד

וועד כפר חב"ד יוצא היום במכתב לתושבי כפר חב"ד, ובו קריאה נוקבת שלא לתת ידם "בגלל אינטרסים אישיים" להריץ רשימות נפרדות בבחירות המקומיות: "אין סיבה לכפות כעת על כולנו מערכת בחירות מלוכלכת שתמשך חמישה שבועות, רק בגלל אינטרסים אישיים של מי שמתקשה לקבל את הכרעת הבוחר מלפני חצי שנה בלבד!" נאמר במכתב שפורסם ● בצד המכתב, מכתבו של המד"א של כפר חב"ד בבחירות לפני חמש שנים, הרב מרדכי-שמואל אשכנזי ע"ה, שיחד עם ראש הוועד דאז ניהלו מאבק חסר פשרות באלו שרצו להגיש 'רשימה עצמאית' ● לסיפור המלא>> מעקב COL:• שני וועדים, וועד כפר חב"ד וועד מוניציפלי? מעקב COL• וועד כפר חב"ד מגיב: "הקמת ועד נוסף - בניגוד לדעת הרבי" • "לא לוועד נוסף בכפר חב"ד": נאומו של הרב אשכנזי באסיפת האגודה. צפו
ועד כפר חב



כתב COL

כמו שדיווחנו כאן לראשונה, ממונה הבחירות במועצה הודיע כי לאור העובדה שמרבית תושבי הכפר אינם חברים באגודה, יש לקיים בחירות גם לוועד מוניציפלי כבא כח משרד הפנים שלמעשה יטפל בכל ענייני הכפר – זולת נכסי האגודה, שיישארו בידי וועד כפר חב"ד. (מצו"ב)


ההודעה של מנהל הבחירות, ו' באלול, על קיום בחירות לוועד נוסף מקומי

כמו שדיווחנו כאן בהרחבה, וועד כפר חב"ד התנגד באופן נחרץ למהלך, שלא היה מאז ייסוד הכפר וזאת לאור הוראותיו של הרבי לאורך השנים שאין ליצור וועדים נוספים שעלולים ליצור מחלוקת וניגוד פנימי.

אך למרות הכל, הנושא הפך לעובדה מוגמרת המקובעת בנוהל הבחירות, שבכ"א חשוון יבחרו הן למועצה האיזורית שדות דן, הן לוועד כפר חב"ד שיטפל רק בעינייני האגודה והן לוועד מוניציפלי שיקבל סמכויות מלאות לניהול ענייני הכפר.


נבחרו ע"י תושבי כפר חב"ד, אך לפני חצי שנה: הוועד החדש בראשות ר' נחמן רייכמן (ארכיון COL)

וועד כפר חב"ד יוצא היום במכתב לתושבי כפר חב"ד, ובו קריאה נוקבת לתושבי כפר חב"ד שלא לתת ידם להריץ רשימות נפרדות בבחירות.

"ישנם גורמים המבקשים לעשות בתקופה הקרובה פעולות שיפרו את השקט הזה, ויחזירו אותנו למחלוקות מיותרות, ולאווירה קשה שכולנו מעדיפים לשכוח".

"אין סיבה לכפות כעת על כולנו מערכת בחירות מלוכלכת שתמשך חמישה שבועות, רק בגלל אינטרסים אישיים של מי שמתקשה לקבל את הכרעת הבוחר מלפני חצי שנה בלבד!" נאמר במכתב שפורסם היום.

בצד המכתב, מכתבו של המד"א של כפר חב"ד בבחירות לפני חמש שנים, הרב מרדכי שמואל אשכנזי ע"ה, שיחד עם ראש הוועד דאז ניהלו מאבק חסר פשרות באלו שרצו להגיש 'רשימה עצמאית'.

האם תקום עובדה מוגמרת של שני וועדים בכפר חב"ד? אחרי המכתב של הוועד, הכדור נמצא בידיהם של תושבי כפר חב"ד.

מכתב וועד כפר חב"ד לתושבי הכפר - לקריאה לחצו כאן>>>

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.