מערכת COL | יום כ"ד אלול ה׳תשע״ח 04.09.2018

הערכות שיא להגעת אלפי האורחים; צוות ה'ועד' התאסף • תיעוד

לקראת בואם של אלפי האורחים לחצרות קדשינו, ורגע לפני שנפתחים שעריו של 'בית הכנסת האורחים' שע"י 'ועד תלמידי התמימים העולמי', התכנסו כל אנשי הצוות המעורבים בפעילות הועד במשך חודש תשרי לאסיפת הערכות נרחבת שהתקיימה בכולל האברכים שע"י מזכירות הרבי, ובה דובר על התפקיד המוטל על כל אנשי הצוות לסייע לאורחיו של הרבי במשך זמן שהותם בבית חיינו • מהם החידושים המרעננים שהוכנסו השנה במערך הפעילות והוצגו באסיפה? כל הפרטים בכתבה המלאה
הערכות שיא להגעת אלפי האורחים; צוות ה'ועד' התאסף • תיעוד
צילומים: שניאור זלמן רייניץ ושניאור זלמן מור-יוסף, COL

אמש (שני), לאחר חתימתו של קמפיין התרמה מוצלח בו גוייסו למעלה מחצי מיליון דולר למערך הפעילות המסועף של 'ועד תלמידי התמימים העולמי', התאספו כל צוות ה'ועד' לאסיפת היערכות נרחבת, בה דובר על ההתמסרות המלאה לכלל האורחים במשך ימי שהותם בבית חיינו. כן הוצגו חלק מן החידושים המרעננים שהוכנסו השנה במערך הפעילות.

את הכינוס פתח הרב צבי הירש אלטיין, משלוחי הרבי בפילדלפיה ויו"ר ה'ועד' בדברי תודה לכל העוסקים והמשתדלים להצלחת פעילות הועד ההולכת ומשגשגת בחודש תשרי. הרב אלטיין הדגיש את גודל הזכות והנח"ר שיש לרבי מכך שהאורחים זוכים לקבל אש"ל באופן הטוב ביותר על מנת שיוכלו לנצל את שהותם כדבעי בלימוד התורה.

התמימים שמואל מישולובין, שניאור זלמן פרנקל, מנהלי מערך הפעילות של ה'ועד' בחודש תשרי, עוררו אודות ההתמסרות לכל אחד מן האורחים לכל צרכיו וסקרו בפני אנשי הצוות את החידושים המיוחדים שהוכנסו השנה:

במערך הלימודים – בתיאום עם הנהלות הישיבות בארה"ק, הושקה תוכנה מיוחדת שבה יתעדכן מצב נוכחותו של כל בחור בסדרים, על בסיס יומי. גם להורים תהיה גישה לעקוב אחר מצב בנם בשמירת סדרי הלימוד בבית חיינו.

כמו כן שודרג מבצע הלימוד על החומר הנלמד, כשהושם דגש רב על הלימוד בשבתות וביו"ט בחברותא.

במערך הלינה – הושקעו משאבים רבים להשיג לטובת האורחים דירות נוחות וממוזגות ובקרבת מקום ממש לבית חיינו, ואכן, למעלה מעשרים דירות מפוארות עומדות הכן לקבלת האורחים. בתיאום עם הנהלות הישיבות, על כל דירה ממונה משגיח שיימצא בה ויבטיח כי הכל מתנהל בה כדבעי.

במערך האכילה – בחדר האוכל המרווח שבישיבת 'אהלי תורה' הממוקם בסמיכות לבית חיינו, יוגשו מידי יום שלוש ארוחות חמות ומזינות לאלפי האורחים. גם בשבתות ויו"ט יתקיימו סעודות שבת וחג לתלמידים השוהים בבית חיינו בחדר האוכל המרווח.

לאחר מכן, דיבר הת' אליעזר כץ אודות הרענון בתחום המבצעים בערבי שבת ויו"ט, וכן אודות ההתוועדויות הייחודיות המתקיימות בימי החודש עם משפיעים ושלוחים מרחבי העולם.

בתום הדברים יצא הצוות לדרכו, כשהוא ערוך לקליטת האורחים הרבים הבאים לבית חיינו, מתוך תקווה ובטחון שתיכף ומיד נזכה להתראות עם כ"ק אדמו"ר בעיני בשר, והוא יגאלנו!
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.