מערכת COL | יום י"ח אלול ה׳תשע״ח 29.08.2018

זה קורה עכשיו: הבנים של הרבי רוכשים את התורה של הרבי

ה'זמן' החדש התחיל ברגל ימין ובמרץ נעורים, העיניים כבר נישאות לחודש החגים הבעל"ט אותו יעשו תלמידי התמימים בין כותלי הישיבה, בד' אמותיו הק' של הרבי באהל הק' ובבית חיינו, במרכז שליחות, או בעזרה בבית, אבל עוד קודם לכן הם עסוקים בקנין רוחני חשוב • מבצע מיוחד של 'ועד תלמידי התמימים העולמי' נותן הזדמנות בלתי חוזרת לרכוש סט שלם של 45 ספרי 'תורת מנחם' במחיר מציאה, כולל אפשרות למשלוח למגוון יעדים • כל הפרטים
זה קורה עכשיו: הבנים של הרבי רוכשים את התורה של הרבי
אין יותר מתאים מיום הבהיר ח"י אלול, יום הולדת שני המאורות הגדולים, שסללו את הדרך להפצת המעיינות חוצה, כ"ק מורינו הבעל שם טוב וכ"ק אדמו"ר הזקן נ"ע, מלצאת במבצע מיוחד במינו, מסבירים לנו במשרדים הראשיים של 'ועד תלמידי התמימים העולמי'.

כארגון המרכזי שדואג להפיח חיות חסידית ולבת אש בוערת של התקשרות תמידית אל הרבי, במהלך כל ימות השנה בקרב אלפי תלמידי התמימים בכל ישיבות חב"ד ליובאוויטש ברחבי תבל, הם מספקים הזדמנות פז נדירה לכל תמים ותמים לרכוש באופן אישי את המעיינות עצמם, כך שיהיה לו גישה ישירה ותמידית למי המעיין הטהור בהם יוכל להרוות נפשו הצמאה, ומשם יוכל להשקות ולהחיות את כל הסביבה שלו, הן בין כותלי הישיבה, הן בקרב בני המשפחה, והן בקרב האנשים איתם בא במגע כשהוא יוצא למבצעים וכדומה.

המבצע הטרי, שסוחף בעוצמה רבה את תלמידי התמימים, נולד משיתוף פעולה בין הארגון המרכזי הממונה מטעם הנהלת תומכי תמימים ליובאוויטש המרכזית על הפעילות החסידית והתוכנית מעבר לסדרי הישיבה במהלך ימות השנה, לבין מוסד ההוצאה לאור המרכזי של תורת הרבי.

'ועד הנחות בלה"ק' הוציא לאור עד היום קרוב מאה וחמישים ספרים, המרכזים את כל תורתו של הרבי, ועדיין הם מצויים בעבודת העריכה לקראת הוצאה לאור של ספרים חדשים. בשנתיים האחרונות, נעשה מאמץ לזכות את המוני בית ישראל ברכישה מרוכזת ומוזלת של סטים ואכן נקנו אלפי סטים של ספרי 'תורת מנחם – התוועדויות', שהודפסו במיוחד בהוצאה חדשה עבור מבצע זה.

עתה הגיע תורם של תלמידי התמימים, שיש להם חיבה מיוחדת לתורתו של הרבי ומקדישים לכך זמן קבוע בכל יום, אם בסדרי 'שיחות' או בין הסדרים ובכל זמן פנוי. החל מיום הבהיר ח"י אלול ה'תשע"ח ועד ליום ההילולא ו' תשרי ה'תשע"ט יתקיים מבצע בקרב בחורי הישיבות במהלכו יוכלו לרכוש את הסט הכולל 45 ספרים ובהם מצויים כל השיחות וכל המאמרים שאמר הרבי בשנים ה'תשנ"ב – ה'תשנ"ב.

***

איך משתתפים במבצע?

על ידי רישום מראש, להשתתפות בהדפסה החדשה של הספרים, באתר המיוחד המיועד למבצע. נכנסים לאתר, ממלאים את הפרטים האישיים ואת פרטי התשלום (מחיר מיוחד – 300 דולר או 1100 שקלים). לחצו כאן!

מתי מקבלים את הספרים?

ההדפסה יוצאת לדרך מיד עם סיום המבצע. הספרים יהיו מוכנים לאחר כריכה ואריזה לקראת יום הבהיר ה' טבת ה'תשע"ט. אפשרות אחת היא להזמין את הסט ולאסוף אותו בין יום הבהיר ה' טבת ליום הגדול והקדוש יו"ד שבט במרכזי החלוקה: 1) מחסני 'ועד הנחות בלה"ק' ברחוב פרזידנט בשכונת קראון הייטס; 2) חנות קה"ת בכפר חב"ד.

אפשרות נוספת היא להזמין משלוח – משלוח עד לדלת הבית ברחבי ארץ הקודש וברחבי ארצות הברית; או להשתתף במשלוח כללי שייצא מכפר חב"ד למרכזי אנ"ש בנקודות אלו: 1) מוסקבה, רוסיה; 2) לונדון, אנגליה; 3) פאריז, צרפת; 4) לוס אנג'לס, קליפורניה; 5) מלבורן, אוסטרליה.

האם יש דרך אחרת להזמין את הספרים?

כן! באם ישנו קושי להגיע למחשב ע"מ להכנס לאתר המבצע, אפשר לעשות זאת בהזמנה טלפונית – בחנות קה"ת בכפר חב"ד או ביריד החסידות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.