מערכת COL | יום י"ח אלול ה׳תשע״ח 29.08.2018

באהבה לשדרות: חב"ד טורונטו מחזקים את עוטף עזה

מחזקים את עוטף עזה: עשרות שקיות הפתעה, מלאות במתנות יפות, הוענקו לילדי שדרות במהלך ביקור מיוחד של השליח הרב מנחם קוטנר מצעירי חב"ד למען נפגעי הטרור, יחד עם השלוחים הרב אברהם וגולדי פלוטקין מנהלי בית חב"ד מרקוואן, טורונטו • לסיפור המלא
באהבה לשדרות: חב
באהבה לתושבי העיר מוכת הקאסמים. עשרות שקיות הפתעה, מלאות במתנות יפות, הוענקו לילדי שדרות במהלך ביקור מיוחד של השליח הרב מנחם קוטנר מצעירי חב"ד למען נפגעי הטרור, יחד עם השלוחים הרב אברהם וגולדי פלוטקין מנהלי בית חב"ד מרקוואן, טורונטו.

שלוחי הרבי מטורונטו שהגיעו לביקור קצר בארץ הקודש, לרגל שמחה משפחתית, לא יכלו להישאר אדישים למצב הביטחוני בו מתמודדים ילדי שדרות וביקשו יחד עם חברי הקהילה להעלות חיוך ולשמח את ילדי שדרות הסובלים רבות מטרור החמאס בעזה וממתקפת קאסמים.

בביקורם בארץ, הם מילאו מזוודות עמוסות במתנות יפות ומכתבי עידוד והזדהות שחולקו בביקורי בית, בהובלתו המסורה של השליח המקומי הרב משה זאב פיזם, הפועל במסירות אין קץ בעיתות חירום ושגרה.

הילדים וההורים הנמצאים בבתים יחד בסוף ימי החופש הגדול, שמחו מאוד על מתנות חדשות שיפיגו ולו במעט את החרדות ויעלו על פניהם חיוך ושמחה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.