מערכת COL | יום י"ח אלול ה׳תשע״ח 29.08.2018

מחיים את אלול בקהילת חב״ד בראשון לציון

קהל רב מקהילת חב״ד ומתפללי ביהכנ״ס בראשון לציון התאספו להתוועדות רבתית לרגל ח״י אלול יום הולדת שני המאורות הגדולים הבעש״ט ואדה״ז. לאחר קטע וידיאו קצר מהרבי הרב מרדכי צבי דוברבסקי פתח את ההתוועדות והסביר את החידוש של אדה״ז על הבעש״ט •  משפיע אורח שהגיע במיוחד מירושלים הרב יעקב גולדשמיד מראשי ישיבת תו״ת בכפר חב״ד שריתק את הקהל בסגנונו המיוחד והתמקד בחובה הבסיסית של לימוד החסידות • לסיפור המלא
מחיים את אלול בקהילת חב״ד בראשון לציון
קהל רב מקהילת חב״ד ומתפללי ביהכנ״ס בראשון לציון התאספו להתוועדות רבתית לרגל ח״י אלול יום הולדת שני המאורות הגדולים הבעש״ט ואדה״ז. לאחר קטע וידיאו קצר מהרבי הרב מרדכי צבי דוברבסקי פתח את ההתוועדות והסביר את החידוש של אדה״ז על הבעש״ט.

משפיע אורח שהגיע במיוחד מירושלים הרב יעקב גולדשמיד מראשי ישיבת תו״ת בכפר חב״ד שריתק את הקהל בסגנונו המיוחד והתמקד בחובה הבסיסית של לימוד החסידות לא כתבלין או תוסף מזון אלא שזה האוכל עצמו. הרב גם הסביר תוך כדי נתינת משלים על ההבדל בין היחס לפשוטי העם לפני הבעש״ט ואחריו.

ההתוועדות אורגנה ע״י מענדי דוברבסקי מנהל הכולל והפעילות בקהילה בשיתוף גבאי בית הכנסת הרב אברהם סלמון והרב יצחק מאיר סוסובר.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.