מערכת COL | יום ט"ז אלול ה׳תשע״ח 27.08.2018

ר' שלום מרדכי רובשקין ביקר והתרגש

האסיר היהודי המפורסם בעולם, שזכה לצאת משבי לחירות הגיע לראות מקרוב את פעילות יד לאחים לפדיון שבויים • הרב רובשקין נבהל לשמוע על אלפי בנות ישראל הנתונות בצרה ובשביה ואמר כי הוא מייחל להצלתן בזכות תפילת הרבים ופעילות יד לאחים • בסיום ביקורו הרים הרב רובשקין תרומה לפעילות יד לאחים, כדי להיות שותף בהצלת עוד ועוד נשמות יהודיות והוצאתן מן השביה אל החירות • לכתבה המלאה
ר' שלום מרדכי רובשקין ביקר והתרגש

ביקור מרגש ורב רושם נערך היום במשרדי יד לאחים הראשיים בבני ברק, כאשר הרב שלום-מרדכי רובשקין, האסיר היהודי המפורסם שזכה לחנינה מנשיא ארה"ב טראמפ לאחר שמונה שנות ייסורים בכלא האמריקאי, הגיע להתרשם מקרוב מפעילות יד לאחים לפדיון שבויים, שכוללת הצלה של מאות יהודים מידי שנה משבי לחירות.

הרב רובשקין נמצא כעת בביקור מיוחד בארץ הקודש, שבמרכזו נשא תפילה בכותל המערבי וסבב בבתי האדמו"רים וראשי הישיבות כדי להודות להם על פועלם למען שחרורו ועל התפילות שנשאו.

את פניו של הרב רובשקין קיבל יו"ר הארגון הרב ישראל ליפשיץ, והוא התיישב לשיחת אמונה ובטחון עם עשרות פעילים שנכחו במקום והתרגשו לראותו.

במהלך ביקורו ביד לאחים, צפה הרב רובשקין באלבומים המתעדים את הפעילות הענפה של יד לאחים ושמע סקירה מנציגי המחלקות השונות על פעילויות ההצלה שלהם.

הרב רובשקין נבהל למשמע העובדה שאלפי בנות ישראל נתונות בשבי ואמר כי הוא מתפלל שהן יזכו לצאת לחירות, בדיוק כמוהו – בזכות תפילת הרבים כמו גם בזכות פעילות יד לאחים להצלתם. 

דובר הארגון ר' שלמה ריזל הראה לו קטעי וידאו המתעדים חילוצים מורכבים מכפר ערבים עוינים – והרב רובשקין נדהם לראות את מסירות הנפש של אנשי מחלקת הביטחון של הארגון הפועלים לפדות נשים מהשבי, כאשר הם מחופשים לערבים.

בסיום ביקורו הרים הרב רובשקין תרומה לפעילות יד לאחים ואמר כי הוא שמח ליטול חלק בפעילות יד לאחים לפדיון שבויים בכל ימות השנה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.