מערכת COL | יום ט"ז אלול ה׳תשע״ח 27.08.2018

בנוכחות אישי ציבור בקראון הייטס: מעמד הוקרה לאנשי החסד

בצהרי יום ראשון, תחת השמש הקופחת, הוסר הלוט מעל השלט המנציח את חייהם ומורשתם של אנשי החסד הרב מיכאל ומרת שרה ברמן ע"ה • אישי ציבור רבים, ממגוון הקשת הציבורית של העיר ניו יורק, ביקשו להביע את ההוקרה ואת ההערכה • כשרואים את הבן ההולך בדרכי הוריו, העסקן החסידי הנמרץ ר' יעקב ברמן ניכר שהחינוך בבית הצמיח פירות ופירי פירות, הטעים אחד הנואמים • לדיווח המלא ולתיעוד נרחב
בנוכחות אישי ציבור בקראון הייטס: מעמד הוקרה לאנשי החסד
חום מהביל של קיץ ניו יורקי קידם את הבאים, מגדנות קרירים חולקו בידי המלצרים לצד שתי' קלה ומוגזת. כשניתן האות ניסר קולו של השופר את שמי קראון הייטס, מעורר את הנאספים לקראת הימים הנוראים.

בזה אחר זה עלו אישי הציבור, חברי קונגרס וסנאט, חברי מועצת העיר, נשיא רובע ברוקלין, נציג ראש העיר, והעלו על נס את פועלם המבורך של אנשי החסד, תושבי שכונת קראון הייטס, שהותירו רושם על אלפים בחייהם הפעילים.

בקהל היה ניתן לראות סגנונות שונים של אנשים, מחוגים שונים ומרקעים מגוונים, כשבכולם מפעמת ההערכה למורשת החינוכית שהותירו אחריהם הרב מיכאל ומרת שרה ברמן ע"ה, כשכל אחד מהם בתפקידו במוסדות הרווחה והחסד שם כיהנו בתפקידי ניהול ועשייה במשך עשרות שנים, טיפלו בדאגה בחום ובמסירות הראויה לציון.

העסקן החרדי חבר מועצת העיר ר' קלמן ייגר שיחי', סיפר על הרגע המרגש בו הבחין בדמעות שנקוו בעינו של הבן, העסקן החב"די הנמרץ ר' יעקב ברמן שיחי': "לבד מקיום בהידור של המצווה 'כבד את אביך ואת אמך', הרגשתי שהוא מרים עיניו למעלה, מודה לאב ולאם שהיוו מודל לחיקוי של עיסוק בצרכי ציבור באמונה, וכמו מבטיח ללכת בדרכם ולשמח אותם בהמשך העשייה הברוכה".

הגב' לורי קומבו, מנהיגת הרוב הדמוקרטי במועצת העיר שהייתה מי שפרסה חסות על ההחלטה להעניק לרחוב בו התגוררו במשך שנים רבות, את השם "רחוב מיכאל ושרה ברמן", שיבחה את "מחויבותם העמוקה לקהילה בקראון הייטס, ועבודתם הקריטית לקידום החינוך וזכויות האזרח של כל אחד ואחת באזור הזה. הם מהווים מודל מחייב לכולנו".

גלריה נכבדת של בכירי ממשל מקומי ואישי ציבור שהשתתפו באירוע, כללו בין היתר את נשיא רובע ברוקלין מר אריק ל. אדאמס; הסנטור מר ג'סי המילטון; חברת מועצת מדינת ניו יורק דיאנה ריצ'רדסון; חברת העיריה ומנהיגת הרוב הדמוקרטי בעירית ניו יורק לורי א. קומבו; חבר העיריה מתיו יוג'ין; חבר העיריה ר' קלמן ייגר; נציגו האישי של ראש העיר מר ביל דה בלאזיו, העסקן החרדי ר' פיני רינגל; נשיא המחוז ג'פרי א. דייוויס; נציגו של חבר העיריה חיים דוייטש, נתן רוזנברג; השופטת של מחוז קינגס קאונטי הגב' לורן ביילי; מועמד לבחירות לקונגרס אדם בנקדקו; הפעילה הנמרצת למען הקהילה בחוגי השלטון ורשויות הביטחון מרת דבורה הלברשטם; העסקן החרדי ר' עזרא פרידלנדר; חברי ועד הקהל של שכונת קראון הייטס, נציגים של המוסדות הרשמיים הכלליים של חב"ד ליובאוויטש, ועוד.

הרב שייע העכט, ידיד המשפחה, יו"ר הארגון NCFJE שבמסגרתו עבד ר' מיכאל ברמן ע"ה שנים רבות, התכבד באמירת פרקי תהלים לזכרונם ולעילוי נשמתם, והחזן ר' שלומי רייבין הנעים בזמירות. אחריו עלה ידיד המשפחה ר' מענדי סיימון וזיכה את הנאספים בתקיעת שופר כנהוג בחודש אלול. דברים קצרים בשם בני המשפחה שהגיעו מקרוב ומרחוק לאירוע השמיע הגב' אמי ביילי. האירוע הופק על ידי לוי דריי.

בסיום הטקס, ניגשו בני המשפחה והנכבדים שהוזמנו להסיר את הלוט מעל השלט שנישא בגובה פינת הרחובות קארול וברוקלין, מרחק מטרים ספורים מבית משפחת ברמן.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.