מערכת COL | יום י"ג אלול ה׳תשע״ח 24.08.2018

מהיום יש את כל הכלים: נחשף האתר של 'אגף המבצעים' בצאגו"ח

"צו השעה לפרסם ולהרעיש בכל מקום ומקום שחוב גמור על כל אחד ואחד לעסוק בהפצת התורה והיהדות חוצה!", ביקש הרבי בהתוועדות קודש > 'אגף המבצעים' שבצעירי אגודת חב"ד בארץ הקודש, המלווה את פעילותיהם של חסידי חב"ד בארץ הקודש במעגל השנה, מביא את המעורבות של אנ"ש ב'מבצעים' לשיא חדש > השלב הראשון: השקת אתר מיוחד, שמטרתו לחבר את אנ"ש למבצעים במגוון דרכים, ובראשם שילוב בפעילות 'מבצעים' בראשות השלוחים מנהלי בתי חב"ד, וכמו כן גישה זמינה להשגת חומרים חיוניים למבצעים > אחד המוצרים המסקרנים שעלו באתר החדש, הוא ערכה ייחודית למקורבים לקראת השנה החדשה תשע"ט • כל הפרטים בפרסום ראשון והצצה ראשונה לאתר החדש • לסיפור המלא
מהיום יש את כל הכלים: נחשף האתר של 'אגף המבצעים' בצאגו

'אגף המבצעים' שבצעירי אגודת חב"ד בארץ הקודש, המלווה את פעילותיהם של חסידי חב"ד בארץ הקודש במעגל השנה, מביא את המעורבות של אנ"ש ב'מבצעים' לשיא חדש.

לצד שלוחי הרבי המתמסרים לשליחות יום-יום ושעה-שעה בכל ימות השנה, גם נפשם של אנ"ש כמהה לפעול במצוות הרבי בכל רגע מזדמן במהלך השבוע, ובעיקר בעשרת המבצעים הקדושים.

ב'אגף המבצעים' שקדו בחודשים האחרונים על הנגשת הפעילות לאנ"ש חסידי חב"ד, מתוך מטרה לאפשר לכל חסיד לממש את הרצון הבוער בו לפעול במבצעי הרבי, באופן הטוב ביותר ועם הכלים הטובים ביותר.

בסוף השבוע האחרון השיק 'אגף המבצעים' בצעירי חב"ד אתר אינטרנט חדש, שמטרתו לחבר את אנ"ש למבצעים במגוון דרכים, ובראשם שילוב בפעילות 'מבצעים' בראשות השלוחים מנהלי בתי חב"ד, וכמו כן גישה זמינה להשגת חומרים חיוניים למבצעים - על חלקם סבסוד מיוחד.

באמצעות פלטפורמה זו, מתכננים ב'אגף המבצעים' להחדיר מוטיבציה בקרב אנ"ש בעשרת המבצעים, בשורת יוזמות שיפורסמו בהמשך.

בדף הבית מופיעה תמונה מרהיבה של הרבי, לצד הציטוט הבא: "צו השעה לפרסם ולהרעיש בכל מקום ומקום שחוב גמור על כל אחד ואחד לעסוק בהפצת התורה והיהדות חוצה!".

לאחר רישום במערכה קלה ונגישה, תועבר הפנייה לבית חב"ד המקומי של הנרשם ומיד לאחר קבלת האישור יהיה ניתן להיכנס לתפריטים השונים באתר ולהיחשף לעדכונים השוטפים.

אחד המוצרים המסקרנים שעלו באתר החדש, הוא ערכה ייחודית למקורבים לקראת השנה החדשה תשע"ט, הכוללת בית מזוזה וצנצנת דבש, בנוסף לעלונים ולמדריכים איכותיים.

לקראת פעילות חודש תשרי, מצפים ב'אגף המבצעים' להרשמה גבוהה של אנ"ש מכל רחבי הארץ, שבנוסף להזמנת החומר יוכלו להצטרף למבצעי החודש השביעי במבצע שופר, ובפעילות סוכות.

"האתר החדש הוא שלב ראשון בתכנית רבת-שלבים שמטרתה לגרום לכל אחד מאנ"ש לפעול במבצעים כרצונו של הרבי", אומר הרב אהרונוב, "פעמים רבות דיבר הרבי על כך שלכל יהודי יש שליחות להפיץ אור לסביבתו, בהפצת התורה והיהדות ותכנית זו, תסייע בעזרת השם להביא את רצונו הקדוש של הרבי לידי מימוש".

לכניסה לאתר - לחצו כאן:
www.mivtzoim.co.il

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.